17 juni 2025, 19:48:35

Mijn valkjes 2009

Gestart door Saar, 5 mei 2008, 00:24:10

« vorige - volgende »

Caroline

Hele mooie foto's, Saar.  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Saar

Citaat van: *Yvon op 11 januari 2009, 21:16:10
Hoi hoi

Hehe.......eindelijk weer wat super mooie foto's van jouw birdies in je voliere.  ;) ;D ;D
Het heeft dan wel lang geduurd voor Tina ook eindelijk eens lef krijgt.  :D
Bedankt voor de foto's van Tina in mijn boekje.  :-*

Groetjes Yvon

Graag gedaan :D
En het heeft idd een tijdje mogen duren, maar met geduld komen we er wel ;) :D

Citaat van: Caroline op 11 januari 2009, 21:41:23
Hele mooie foto's, Saar.  :D

Dank je wel :D

Saar

Ludootje en ik voelen ons niet zo lekker..
Ik wilde vanmorgen opstaan om te gaan werken, lukte dus niet..
Een hele enge druk in mijn hoofd, misselijk en ik had het extreem heet! Ik ben daarna dus weer in slaap gekukeld.. Ludo die heeft dus voor haar doen te lang in t donker gezeten en heeft nu weer buikpijn :'( Voel me daar best schuldig om :-[ :-X

Kimm

hoi saar,

veel beterschap en ook voor ludo!!!

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Citaat van: Kimm op 13 januari 2009, 12:32:20
hoi saar,

veel beterschap en ook voor ludo!!!

liefs kim

Dank je :-*

Ik heb toch Feld maar gebeld... Dit omdat het toch iets wat telkens terug komt. Ik ga maar weer beginnen met pappen. Eerst wachten tot er ontlasting is, en dan een papje met medicijn. Als ik pech heb dan is het iets chronisch :'(

*Manon*

Hopelijk voelen jullie je allebei snel weer beter  :-*

Kimm

sterkte saar met Ludo.
wel vervelend dat ze snel last van haar buikje heeft.
Ik hoop dat ze snel weer is opgeknapt.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Saar

Ik heb inmiddels Feld gebeld of er iemand kan komen voor een huisbezoek, dat is op deze afstand volgens hun niet mogelijk :-\ Duurt te lang... Nu heb ik de vogelkliniek in houten gebeld, en die willen wel langskomen. Nu heb ik ook maar gevraagd wat het kost, ik word daar dan vanmiddag voor teruggebeld.

Ludo poetst en slaapt met haar koppie op haar rug, maar eet niet en slaapt op 2 poten :-\ Er moet gewoon naar gekeken worden. Iets in me zegt dat ze wordt opgenomen...  :-X Arme kip :-\

Saar

Pfffff ik heb zo'n hekel aan wachten :-\
Stompie is naast Ludo gaan zitten om haar een beetje te troosten :-* :-*
Hopelijk word ik zo terug gebeld...

Saar

Mijn meissie wordt over een uur opgehaald...
Ze weten niet of ik haar nog vandaag terug krijg... :'(

Saar

Caroline

Jeetje balen meis!!!

Ik wil niet l*llig doen maar dit kan toch niet komen door een paar uurtjes langer slapen??

Door de week krijgen hier de valkjes tussen 7-8 uur vers water en eten .... in het weekend ben ik ook meestal wat later .... zeker als er geen voetbal voor Thomas is kan het weleens 11 uur worden.

Tot die tijd branden dan alleen de nachtlampjes en er ligt nog de overgebleven zaadjes van de vorige dag.

Er is er nog nooit eentje ziek of iets dergelijks van geworden, volgens mij doen we dit allemaal weleens.  ;)

Hopelijk is je meisje snel weer thuis .... aan de andere kant kunnen ze haar beter eens goed onderzoeken .... want het is niet normaal dat ze steeds zonder reden ziek wordt.

Ik duim voor haar.

Sterkte!!
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.

Regelmatig jongen.

KLIK op foto.

Gerdy

o wat vervelend is dit zeg..maar het is wel goed dat ze haar nu eens goed gaan onderzoeken..het is toch niet prettig als ze steeds last van haat buikje heeft..heel veel sterkte ..ik hoop dat je snel iets te horen krijgt.

gr gerdy

Saar

Hoi Caroline,
Dat heb ik dus ook gevraagd maar dat denken ze ook niet. Omdat het ook iets is wat dus iedere keer terug komt, vermoeden ze dus dat er iets anders/meer aan de hand is.. Ik zei al keer haar maar binnenste buiten als het moet. Als ze maar beter wordt..

Citaat van: Gerdy op 14 januari 2009, 13:41:06
o wat vervelend is dit zeg..maar het is wel goed dat ze haar nu eens goed gaan onderzoeken..het is toch niet prettig als ze steeds last van haat buikje heeft..heel veel sterkte ..ik hoop dat je snel iets te horen krijgt.

gr gerdy

Dank je :-*

Saar

Ik heb nog niks gehoord....
Zit hier echt met de zenuwen