28 maart 2024, 12:28:18

Wendy's Place

Gestart door Wendy.., 26 april 2008, 23:05:54

« vorige - volgende »

Wendy..


Hallo allemaal,

Ik heb nu toch maar besloten om ook eens een verhaal te starten.Ik zit ook al een paar jaar op het forum alhoewel het laatste jaar wat minder, en vind dat het nu maar eens tijd wordt  ;D

Ik ben Wendy 27 jaar en woon samen met mijn vriend en een heleboel huisdieren in Almere.
Bij mij is het valkparkieten virus ongeveer 5 jaar geleden begonnen. Toen ik mijn eerste huisje kreeg wilde ik graag een huisdier aagezien een huis zonder dieren niks voor mij is.

Ik kwam toen via marktplaats terecht bij Mandy's beestenboel en haalde daar twee grasparkietjes op Zipper ( albino ) en Pino ( blauw). Mandy had daar een hele grote voliere ( toen nog iets minder groot als nu )  met een heleboel valkjes, maar ik dacht nog niks voor mij  ;).
Toen het tammaken niet echt lukte bij mijn grasjes kwam ik via een collega bij haar schoonzusje terecht die een nestje valkparkietjes had.
Zo kwam ik aan mijn grote liefde "Peardy"een witmasker mannetje. Afijn ik was verliefd. Super tam en nog met een kaal nekje van het plukken had ik mijn eerste vriendje in huis  :D Peardy bleef natuurlijk niet alleen. Tot dan toe heb ik er nog 5 bij gekregen met de laatste afgelopen week.

Na Peardy kwam Luna een lutino popje, daarna Luca een bont geparelde witmasker man, toen tegelijk bij Mandy wederom vandaan Pablo een cin.witmasker en Sky, bont gep. pop
en zo vond ik het de afgelopen twee jaar wel welletjes tot afgelopen week. ::)
Donderdag heb ik bij mijn vriendin Puck opgehaald een bonte man met veel geel van 7 jaar oud. Zij heeft deze vogel heel wat jaren gehad maar omdat hij zo tam is kan hij niet in de buitenvoliere en moesten ze hem herplaatsen. Nadat hij een jaar bij haar schoonzusje had gewoont en daar ook weg moest. Gingen wij opzoek naar een ander baasje voor hem.
Omdat ik hier wel op de site zit had ik hier een berichtje geplaats, hopelijk zo een goed baasje te vinden.
Er knaagde toch continue iets waardoor ik donderdag de knoop heb doorgehakt en Puck heb opgehaald.

Puck zit nu bij mij in de kamervoliere alsof  hij nooit anders heeft gedaan. Hij heeft hier weleens gelogeerd dus hij is hier bekend. Het is een hele mooie,vrolijke, macho man. Fluit heel vroeg in de ochtend al een vals deuntje, iets wat mijn eigen valken al een tijd niet meer gedaan hebben en vraagt veel aandacht van alle vogeltjes. Kortom weer wat leven in de brouwerij  ;D.

Ik zal proberen regelmatig iets te schrijven over mijn oogappeltjes.
Verder hebben wij nog een grote rooie kater"Yari , een amerikaanse ragdoll kater "Pride" een Franse en een Nederlandse hangoor konijn"Balou en Bandit" en sinds maart een Tosa Inu pup van nu 16 weken. Dit is een japanse dogachtige.

Ik zal binnekort kijken of ik wat fotó's kan plaatsten, even uitzoeken of ik nog weet hoe het moet na mijn grote afwezigheid van het afgelopen jaar hahaha

Groetjes van Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

Sjaak

Oh dus bij jou is het ook een dierentuin. Puck had niet beter terecht kunnen komen.

moonwitch (diana)

Hoi Wendy

Het klink erg gezellig bij je.
Hopelijk kun je snel foto's plaatsen, en wat fijn dat puck een tehuis heeft gekregen bij jouw.
Hopelijk blijf je schrijven in je verhalen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

Wendy..

Hoi Sjaak en Diana,

Ach ja een meer of minder in de dierentuin maakt dan ook niet meer uit toch  ;D
Maar nu wil ik echt helemaal niks meer!!!!! ???

Ik zal kijken of ik vandaag wat foto's kan plaatsen van het hele spul.

Fijne dag,want het wort  mooi weer!

Groetjes!!

Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

trienke

Hoi Wendy

Wat leuk zeg dat je een verhaaltje bent begonnen over je diertjes.

Ik ben benieuwd naar de foto's

Groetjes Trienke

Anja

Hoi Wendy,

Wat een gezellige beestenboel bij jou thuis zeg.

Ook ik ben benieuwd naar de foto's.

Groetejs Anja

Mara

Hoi Wendy

Ik sluit me aan bij de rest. Ik ben ook nieuwsgierig nar de foto's. En welkom op het forum.

mara

Wendy..

Hallo iedereen!!

Ik heb gelijk wat te vertellen  ::)
Ik heb twee jaar geleden Pablo in huis gehaald een cinnamon witmasker mannetje echt een ontzettende schat en nu heb ik natuurlijk sinds donderdag Puck in huis mijn mooie bonte man en Pablo was wel erg geintreseerd in Puck ???

Nu twijfelde ik al eerder. Pablo is net twee en heeft nog steeds geen wit maskertje maar ik kon me herinneren dat bij Peardy mijn eerste witmasker man het ook wat langer duurde.
Nu blijkt Pablo tot een van de zogenaamde cross overs te horen. Uit zijn/haar ouders wist je aan de mutatie welk geslacht het jong had maar dat gaat bij dit ouder koppel blijkbaar niet op.
Ik heb ook een email naar zijn kweekster gestuurt en het blijkt het derde jong van dit koppel te zijn waar de man een pop blijkt te zijn!!

Ach ja hij....zij dus wordt er niet minder lief op, maar het is wel even wennen.Haha

Groetjes Wendy
Groetjes Wendy

Wil je meer weten over ons? Kijk dan op:

http://www.everyoneweb.com/Peardy/

"Peardy's Palace"  valkparkieten

       

sandy

kom maar op et de fotos dar houden we hier wel van