2 mei 2025, 12:27:24

Hoi, ik ben Nancy

Gestart door nancy, 3 mei 2008, 00:11:33

« vorige - volgende »

nancy

Hoi, ik ben Nancy, een 39-jarige alleenstaande moeder. Ik ben momenteel in blijde verwachting van twee valkjes. Ze zijn nu twee weken oud. Ik kom hier rondneuzen en van alles leren over de valkjes.

Gerda

Hoi Nancy,

Welkom op ons leuke en leerzame forum!
Kijk maar lekker rond en vragen stellen mag altijd!

Een ding doe je al meteen goed: twee valkjes nemen!
Maar pas op voor het valkenvirus, want voor je het weet zit je huis vol met die gevleugelde dondersteentjes!

Groetjes, Gerda

nancy

Het is te laat! Ik heb het parkietenvirus al ;D

Sjaak

Hoi Nancy,

Jij ook welkom hier. Lees maar veel er staan hier overal zeer leerzame onderwerpen. Bijna alle vragen die je hebt worden hier beantwoord.

Kaatje

Hoi Nancy,

Ook ik wil je een heel warm welkom heten, ik zou zeggen geniet maar van alle interessante dingen die hier op het forum staan ! Wat dat betreft ben in een wel heel erg warm bad terecht gekomen  :D

Owh owhh, ook al besmet met het valkjes virus, dat beloofd wat  ;)

Groetjes, Karin

nancy

Bedankt voor jullie welkom. Ik heb nu twee grasparkieten. En met nog zes weken geduld komen de twee valken. Die gaan samen de kooi in. Daarna wacht ik een tuin af en daar zal ik een volière zetten. Ik hoop daar dan grasjes, valkjes en mss ook nog de kakarikie in te steken. Die vier nu blijven gezellig binnen.
Ik zie dat er idd heel wat te lezen valt, dus daar zal ik wel een heel end zoet mee zijn.