8 mei 2025, 13:44:28

valt speeltje aan :S

Gestart door talitha, 3 mei 2008, 19:20:59

« vorige - volgende »

talitha

ik laatst zoiets raars, muppet was aandacht aan het vragen (krijsen) dus ik hem negeren, hoor ik hem ineen keer agressief krijsen (geluidje wat ze maken als ze aanvallen)
dus ik kijk richting zijn kooi valt hij zijn speeltjes aan.
hij wil verder ook niet met zijn speeltjes spelen, (hij is alleen maar geintresseerd in mij :S.
en van de groepsleiding mag ik geen tweede vogeltje erbij, de huisdieren regel is afgeschaft en de dieren die je had mocht je houden maar je mag geen nieuwe erbij..
iemand tips?

groetjes talitha

ps: ik kan binnenkort weg daar: kamertraining, dan neem ik wel een tweede vogeltje erbij mits ik hem mag houden ...

Hermien

Ik denk toch dat het een soort spelen is hoor. In mijn volière hangt ook een plastic huisje met het kopje van een parkietje op een veer dat er iets uitsteekt. Zowel Goofy als Silvo willen daar nogal eens mee aan het 'knokken' slaan. Tja, dáár is dat speelgoed ook voor! Lekker zijn gang laten gaan zou ik zeggen.

talitha

ok bedankt voor de reactie, toch komt het erg agressief over hij doet dit namelijk ook als hij de kooi in moet dan wil hij niet opstappen en valt hij mn hand aan :S