4 mei 2025, 00:41:04

Kooiengigant

Gestart door Bittersweet, 9 mei 2008, 08:04:42

« vorige - volgende »

Bittersweet

Ik kwam net op de site kooiengigant.nl (handels-papegaaien.nl), en ik zag dat ze daar best wel goedkoop kooien aanbieden.

Heeft iemand ervaring met deze site? Of kan ik beter gewoon naar de dierenwinkel gaan?

Bedankt!

Groetjes, Maaren

Bittersweet

Niemand? Heel jammer...

Kimm

hoi maaren,

helaas, ik heb daar geen ervaring mee. maar als je eens een mooie kooi ziet dan kan je de foto altijd hier eens laten zien toch?

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Bittersweet

Hey Kim,

Bedankt voor je reactie!

Opzich zien de kooien er wel goed uit, daar twijfel ik niet over.
Ik ben alleen altijd wat huiverig wat betreft het overmaken van geld aan "vreemden". Ik vroeg me dus af of iemand wist of dit een betrouwbare site was.

Groetjes,
Maaren

Sjimmie

Kooiengigant is best betrouwbaar volgens mij, (je krijgt bewijs toegestuurd via mail altijd, dus stel dat ze het niet opsturen heb je dat altijd als bewijs).
Volgens mij hebben ze ook een vestiging zitten ergens in Nederland, en als je een mooie kooi ziet plaatje uit printen en mee naar de dierenwinkel gaan.

Op marktplaats hebben ze ook vaak mooie kooien (heb laatst een binnenvoliëre voor 50,- daar weggeplukt;)) (en een papegaaienkooi voor 35,-) die je gewoon thuis op kan halen vaak en dus de kooi kan bekijken.

Prijzen vergelijken is ook leuk, plaatje uit printen en kijken bij bijv. de interatuin of ze daar de kooi hebben, en bij de dierenwinkel etc.
En kijken war die 't goedkoopst is ;)

Sjorsje :-)

pietie

We hebben vandaag een kooi gekocht.
En wat blijkt weer  ::) zit er gewoon een gat in de voorkant van de kooi zijn ze de tralies vergeten erin te maken :-X
Omg hoe onnozel :censuur
Dus bedenk je maar eens goed of je er iets koopt.

Peewee! :D