18 april 2024, 09:03:13

Kostprijs van een tam valkje?

Gestart door FlupKe, 23 april 2008, 14:22:25

« vorige - volgende »

FlupKe

Hoj allemaal,

Binnenkort zal ik weer jonkies hebbn en die zal k almaal probeern zo tam mogelijk t maakn... (nu heb k al 1 tam valkj, Flupke, en hij is zo tam dat ik ermee nar stad kan fietsn saamn met men broer en hij vliegt van mijn schoudr nar men broer zn schoudr :))
Maar ik zal z niet almaal kunn houdn dus zal ik dr moetn verkoopn... maar in d winkel houdn ze er niet veel rekening mee of het valkje tam is of niet, en dat vind ik wel een beetj erg want ik heb dar dan zoveel werk aan gehad en dan krijg ik toch evenveel als voor een wild valkje :(
Dus nu zou ik graag weetn wat een tam valkje ong kost... Weet er dat iemand?

Groetjes Kevin

trienke

Hallo

Ten eerste vind ik wel eng wat je doet, je valkje kan schrikken en zomaar weg vliegen, vind hem dan maar eens weer :'(.

je hoeft je jonge valkparkieten niet naar een dierenwinkel te brengen en te verkopen, die halen er alleen maar winst uit, je zou ze op dit forum kunnen aanbieden of op marktplaats.

De prijzen verschilt nog al per mutatie. Ik weet niet hoe de jongen er uit gaan zien.

Groetjes Trienke

kiertjuh

Meestal ligt de prijs zo rond de 30 euro , is mijn ervaring.

groetjes

Kuifiiee

echte kwekers vragen er soms wel 65 euro voor...!!!!


;)

maar de meeste mensen willen er ong 40 t/m 50 euro voor betalen!
Ik zal mijn valkparkiet even voorstellen:
Naam: Kuif
Geboortejaar: 2003
Geslacht: Man
Karakter: Schreeuwertje, Schatje
Hoe tam: Hij komt op je hand zitten en je kan hem soms aaien.

Ik vlieg minimaal één keer per week rond in de kamer en heeft een grote kooi samen met twee catharina's

Groetjes Kuif

FlupKe

hoj trienke:)

Even over j reactie, flupke is al verschillende malen geschrokken en weggevloogn., maar hij komt altijd terug! :D


Maar als hij wegvliegt en hij komt niet terug op men schoudr en ik heb hem ok nergens zien landn, dan fiets ik rond tot ik hem gvonden heb! En ik vind hem altijd trg, want ik heb hem gleerd te reageern als ik een bep. geluidj maak, en zo weet ik hem altijd zitten ;) Best wel handig hoor! ;)

Groetjes kevin