18 april 2024, 05:55:19

1 ei ? kan dat ?

Gestart door Zus, 27 april 2008, 22:05:52

« vorige - volgende »

Zus

Hallo,  mijn vraag is kan het dat ons valkparkietje maar 1 ei legd, jammer genoeg zat er een deuk in en hebben we het nog een paar dagen bij hun gelaten , ze zin echt wel een paartje want ze doen het releg matig met elkaar, het is voor hun de eerste keer en voor ons ook hihi, we hebben ze vorige jaar gekocht

Groetjes Zus
Zus

Rianne

Hoi,

wanneer is het ei gelegd? Normaal leggen valkjes om de dag een ei. Is je popje nog wel goed actief of is ze sloom en afwezig?

Zus

Goedemorgen , het ei was een week geleden gelegd en nu vanmorgen weer een ei met wat deukjes erin , ze laat hem gewoon in de kooi vallen terwijl dat we een broei hokje hebben hangen al maanden en waar ze veel in zitten , dus heb nu de ei maar weer in het broei hokje gedaan maar hij is gewoon koud en ze gaan er wel aldoor in maar doen er niks mee, het lijkt gewoon dat ze niet weten wat ze er mee moeten doen en ons pop is gewoon actief , niks mis mee en ons mannetje fluit er mooi op los en we zien dat ze het regelmatig doen dus ik weet het niet , het is voor ons de eerste keer en ook voor hun , hopelijk hebben jullie advies voor mijn

Liefs Zus en bedankt alvast
Zus