18 april 2024, 09:52:23

Fleur van Caroline

Gestart door Anja, 27 april 2008, 21:58:29

« vorige - volgende »

Anja




Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Fleurtje.

Rust zacht lieve Fleur en doe je Yeni de groetjes in de valkjes hemel.



:-* :-* :-* :-*

Anja



Lisa

Caroline,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Fleur :-\

Rust zacht lieve Fleur doe je Yeni de groetjes van me?:)

:-*:-*:-*
Lisa

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

carco

Ook op deze plek wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van je lieve Fleur.

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




Kimm

veel sterkte met het verlies van lieve fleur :'(

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Monky

Sterkte, Caroline  :-*
Rust zacht, Lieve Fleur...



Liefs,
Monique

Caroline



Ook maar even voor degene die het verhaal niet hebben gelezen hier wat er vanmiddag gebeurde met mijn lieve Fleurtje.  :-*

Mijn lieve Fleurtje is dood!!




Fleur, bonte cinnamon witmasker POP, 27 juni 2005 - 27 april 2008.

Het dringt nog amper tot me door .... ik kan het nog niet helemaal bevatten maar mijn lieve oudste valkje, Fleurtje is dood.  :'(

Ik ben de hele dag lekker met en voor de valkjes bezig geweest .... kooien verschoont, waterflessen en voerbakken eerst goed afgewassen en daarna in de afwasautomaat, je kent het wel gewoon lekker lummelen. De 4 I-tjes waren al en nachten niet meer in inhet blok wezen slapen dus ik dacht .... tijd om de nieuwe kooi neer te zetten. Zo gezegd zo gedaan, kooi in elkaar gezet en aangekleed en Eros & Perle met Indy, Iwan, Igor en Iggy overgehuisd. Na even wennen vonden ze het heerlijk in de kooi en zo sta ik in de bijkeuken zeker een kwartier lekker te genieten van mijn valkjes daar.  :D

Tot ineens Fleur van de stok valt en een aanval krijgt .... ze deed helemaal hetzelfde als 10 maanden geleden Indy, onze hond deed toen hij een hartaanval kreeg, heel snakkerig en versneld ademhalen (ik kan het wel nadoen maar weet niet echt hoe ik het moet uitleggen  ::) ), Ik gil naar Ed: "Doe je achterdeur dicht, er krijgt een vogel een hartaanval, ik moet de kooi open doen!!" Ik doe de kooi open, steek mijn hand onder haar borstje om haar zo voorzichtig op te tillen, ze verkrampt, slaat haar vleugels wijd en naar voren, zakt in elkaar, in coma, verzwakt, haar kopje in mijn hand en binnen 30 sec. stopt haar hartje te tikken .... ik heb het nog gemarseerd maar kreeg het niet meer aan de gang.  :'( :'(

Ik heb echt 5 minuten voor ongeloof met haar in mijn hand staan te kijken, voor ik Ed iets vertelde .... en nu nog kan ik het niet bevatten .... zo heb je een (voor het oog) kerngezonde vogel in de kooi zitten, gisterenavond of vanmorgen vroeg nog een eitje gelegd, vanmorgen en vanmiddag nog 3 x zien wipwappen, vanmorgen nog even lekker op mijn schouder gezeten en lekker met me gekroeld .... gewoon helemaal niks met haar aan de hand .... terwijl ik er dus bij sta zit ze zich rustig te poetsen, Unique haar ventje zit naar haar op het Pedi-perch stokje en zomaar in eens valt ze naar beneden en 1 minuut later is ze er niet meer.  :o :'(

Het eitje wat in het blok lag heb ik omgewisseld met een onbevrucht eitje van Pablo & Coco .... weliswaar 5 dagen verschil met eitje 5 van hem maar ik kan het laatste eitjes van Fleur wat mogelijk ook nog eens bevrucht is niet weggooien.  :-[

Ik heb één troost .... dat is dat Binky haar opwacht, waar ze hierna ook terecht mogen komen .... Fleur was het weduwe popje van mijn Binky.  :-*


L. Binky en Fleur in 2005.


Onafscheidelijk.


Ze waren zo'n lief koppeltje.


Maar ook heel close met haar zusje Chica.

Na een onzekere periode na de dood van Binky, alweer 2 1/2 jaar geleden had ze een nieuwe liefde gevonden in Unique.


Unique snapt er duidelijk ook helemaal niks van .... hij was haar echt aan het zoeken, ging daarna over op zijn hele riedeltje fluitjes om haar te versieren en is daar nu nog steeds mee bezig.  :-* :'(

Ik heb Fleur een rustplaatsje gegeven naast haar geliefde Binky .... inderdaad .... ik heb haar al begraven .... ik ben er namelijk met meer dan 99 % zeker van dat zij is overleden aan aan hartaanval .... de nachtmerrie van onze Indy zie ik nog regelmatig voor me.  :'( Dit was indentiek. Als ik ook maar enigsinds een twijfel had gehad, had ik haar zeker opgestuurd voor sectie, ik neem namelijk geen enkel risico, ben als de dood maar nu, nee ik twijfel echt niet, heb ook nog even mijn eigen dierenarts gebeld en ook hij bevestigde mijn vermoeden.

PS. ik klink op dit moment misschien wat zakelijk maar echt waar, het kwartje valt nog helemaal niet .... ik kan het gewoon echt niet bevatten.  :-[ Weet ook even niet wat ik met Unique aan moet .... heb voorlopig maar het blok weggehaald en verder .... ???

Oeps .... sorry .... ik was helemaal vergeten dat ik mijn tite al had veranderd .... wilde even een snel berichtje plaatsen maar nu ik begin te schrijven kan ik er niet meer over ophouden .... langzaam begint het tot me door te dringen.  :'( :'( :'(



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar

Nogmaals sterkte :-*
Liefs Saar :-*

Dierenfreackske

Hoi Caroline ...heel veel sterkte met het verlies van je lieve Fleur hoor ! Ze is nu bij haar vriendje he !
Rust zacht lieve Fleur ! Grtjs Ann



trienke

nogmaals sterkte caroline

fleur rust zacht

Groetjes Trienke

Dafrinja

Heel veel sterkte Caroline..
Zij en Binkie zijn vast weer samen, daar boven.

Sterkte.....

Dafrinja

Anke

Hoi Caroline,
Ook hier wil ik je heel veel sterkte wensen met het verlies van Fleurtje!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Agnes


Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

margreet

hallo Caroline,

Veel sterkte met het verlies van Fleur.

groetjes Margreet

Mara

Rust zacht lieve Fleur, doe je onze vriendjes de groetjes?

Lieve Caroline

Heel veel sterkte met het verlies van Fleur.

Mara