28 april 2024, 01:44:31

nieuw maatje

Gestart door m. Lakeman, 29 oktober 2003, 22:53:51

« vorige - volgende »

m. Lakeman

hallo
ik heb een vraagje over croky mijn valkparkiet
vanochtend is coco overleden dat was croky's maatje
nou vroeg ik me af wanneer je kunt zien dat een valkparkiet eenzaam is
en wanneer ik een nieuw maatje bij croky zou kunnen zetten

alvast bedankt

gr marjon

Tara

Hoi hoi,

eerst en vooral sterkte met het verlies van Coco.

Ik zou snel een maatje bijnemen, want je valkje zal zich inderdaad eenzamer voelen nu, tenzij hij nu volle aandacht van jou heeft. Maar je kan beter een nieuw valkje aanschaffen. Je zou het over enkele dagen al kunnen proberen.

Succes.

Groetjes, Tara

Marianne

Hallo Marjon,

Als Coco en Croky echte maatjes waren dan zal je zeker merken dat Croky nu niet zichzelf is.
Hij maakt misschien meer kabaal om aandacht te krijgen of hij zit juist stiller dan normaal op zijn stokje. Jij als baasje zal zeker merken als hij zich anders gedraagd.
Ik zou een nieuw maatje voor hem erbij halen, en niet al te lang daar mee wachten.
Sterkte met het verlies van Coco.
Laat je nog even weten wat je gaat doen?

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

mastolk

Hoi Marjon,

Wat erg dat je valkje dood is.
Toen mijn valkje Ieniemienie (hadden we net 1 week) dood was -hij was te jong  :-/- was Pino meteen de volgende dag al helemaal uit zijn hum. HEel zielig, zat steeds te piepen deed hij voorheen nooit, en nu wel.
We hebben dezelfde dag nog een nieuw vriendje erbij gehaald Elmo, en dat ging meteen heel erg goed! Nu zitten ze heel veel samen ook alhebben we er twee anderen bij.

Je kunt het idd zelf het beste merken aan zijn/haar gedrag. Maar ik denk haast dat hij/zij wel eenzaam is. Vooral als ze al lang samen waren. Bij mij was het nog maar een week, en toch al zo'n gemis.

Sterkte, en succes.
Groetjes Margrietha