20 juli 2025, 00:08:51

Mandy's valkjes ziek

Gestart door Mandy, 23 oktober 2003, 05:07:02

« vorige - volgende »

Mandy

2 november 2003, 02:53:45 #105 Last Edit: 2 november 2003, 03:00:11 by Mandy
Ik ben net ff met een zaklampje bij de volière gaan gluren om te kijken hoe het met Bobbie was, zag ik wat wits liggen! :o
Bleek het het stuk sepia te zijn! Pfffff, was dat schrikken! Toen ik goed keek zag ik dat ze rustig op de bovenste stok zat te slapen op 1 poot. Dus nu kan ik ook rustig gaan slapen. ::)

Ik vind het ook raar, maar bij Feld zeggen ze echt dat het donderdag voor 17.00 is weggegaan en gisteren is het immers ook gescant in Dordrecht, dus ja, kan niet meer doen dan afwachten. Ik ben ook bang dat het wel maandagmiddag zal zijn inderdaad. :-/

Ik werk als verpleegkundige op orthopaedie Margrietha. :)

En ik zal ook van jou de groeten doen hoor Diana. ;)
Wel aardig trouwens dat hij die valkjes gebracht heeft!
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

Mandy

Gelukkig is Bobbie niet verslechterd. Ik vind ze zelfs wat actiever, ook zat er geen plakpoep meer aan d'r kont. Zodra ik morgen de antibiotica in het water heb zitten en ze is nog hetzelfde gaat ze gewoon terug bij de rest en kan de behandeling eindelijk beginnen. :P

Gisteren werd ik blij verrast door kroelactiviteiten tussen Suske en Wiske. Alleen weet ik nog niet voor 100% zeker of Wiske nu inderdaad een pop is, ik merk er nog niets mannelijks aan.

En vandaag waren Jip en Pipo weer aan het kroelen, dus dat zit ook wel goed. Maar bijna alle mannetjes vinden Pipo wel interessant, behalve Pino dus, maar daarvoor ga ik vanmiddag kijken, naar een nieuwe dame voor 'm. ::)

Nes

Hehe Mandy,

ik lees het net allemaal, wat vervelend zeg  :(
Nu maar hopen dat je pakketje met antibiotica snel aankomt en dat het ook snel werkt.
Ik las ergens een stukje terug over kosten verhalen op die niet zo'n goede ex-dierenarts van jou. Doen!