9 mei 2025, 11:03:59

ringen

Gestart door mariejj, 6 april 2008, 13:53:24

« vorige - volgende »

mariejj

Bij welke vereniging bestellen jullie je ringen?  waarvoor heb je voor die vereniging gekozen??

En waarom heb je gekozen voor de gekleurde of de grijze ringen?

groetjes marie

mariejj

Ik weet niet of het mag maar kunnen de jaarcontributie's  ook vermeld worden?
Ik kan bij namelijk maar 1 vereniging dat vinden en ik zou het graag een beetje willen vergelijken  ::)

Rianne

Ik ben lid van Europarrot, geen idee eigenlijk wat dat kost maar staat vast wel op hun website (even googlen, weet link niet).
Mijn valkjes krijgen kleurringen, omdat je dan sneller kan zien van welk jaar een valkje is. Ook vind ik het mooier als grijze, en het kost niet veel extra ;)

Valerie

Hoi,

Ik vind het nog niet zo'n slecht idee om de verschillende verenigingen neer te zetten + prijs en een vergelijking.
Ik zit zelf bij de NBVV (maar een ondervereniging) en tub erover over te stappen. Ik kan nl niet het hele jaar door ringen bestellen en omdat ik maar 1 koppel heb en een 2de die nog moet vormen, is het voor mij moeilijk op voorhand te weten hoeveel ringen ik nodig heb.
Ik hoorde al dat je bij sommige verenigingen het hele jaar door kan bestellen, wat wel beter lijkt.
Ik betaal iets van 25 € per jaar. ;)

Valerie

Euro parrot heeft een contributie van 32 € per jaar en een eenmalige betaling van 3 € (inschrijfgeld).
euro-parrot.com

Quinten

Ik ben lid van het KBOF ==> is een beligisxche vereniging. EN ik betaal iet van een 16 euro lidgeld + ringen dan nog en een rgrijze ring kos iets van een 0.23 euro  gekleurde weet ik niet juist

Verenpakje

heey,

Als je lid wil worden van een vereniging vanwege het bestellen van de ringen zou ik zeker eens wat informatie inwinnen hoe dat op dit moment bij hun loopt.

Ik hoor nu al van verschillende personen die ook bij afzonderlijke verenigingen zitten dat de levering van de ringen een ramp is. Vorig jaar al besteld, nu nog niks binnen.

Zelf zijn wij lid geworden van €uro-parrot ook om ringen te kunnen bestellen. Hier hebben wij verder nog geen problemen mee gehad. Snelle levering en een duidelijk bestelformulier.

Wij bestellen ook de gekleurde ringen

Klik op de banner voor onze vernieuwde homepage

Nu met filmpjes

mariejj

Hoi Allemaal,

mijn voorkeur ging al uit naar euro-parrot omdat die gewoon heel duidelijk zijn in alles.
Maar zo te lezen is dat dus een goede keus  :)
Ik ga me daar nu aanmelden.

Maar ik zou graag verder over dit onderwerp door praten, voor de anderen die nog aan het kiezen zijn.

groetjes Marie