Bailey, Noa, Zoë, Balou en Elmo *Leuk nieuws*

Gestart door Roxy, 13 april 2008, 13:04:04

« vorige - volgende »

Roxy

Nou ja zeg Zoe zit gewoon al kippetje :o. Is ze daar niet een beetje jong voor ???
Noa zat erbij en die probeerde boven op haar te klimmen, de vreemganger.

*Manon*

Hoi hoi,
Ik heb Tara en zij was iets van 11 weken toen ze hier kwam, een paar dagen later zat ze al met Tibeau te wipwappen.... ook zo vroeg... laat ze maar lekker oefenen  ;)

Alvast een fijne dag zondag bij het ophalen van Yara, gave naam joh!

Groetjes Manon

Roxy

Oh dan valt het bij Zoe nog mee die is al een paar maanden :P. Zolang eht maar bij oefenen blijft ;) :D.

Gaat zondag zeker lukken :D, dank je.

Dierenfreackske

Jaaaaaaa, dat is heel vroeg hoor, hihi !  ;D ;DDat beloofd he !
Grtjs Ann

*Manon*

Hoi hoi Roxanne,

Hoe is het met je valkjes?

Groetjes Manon

Roxy

Hoi Manon,

Met de valkjes gaat het goed, met hun stembanden ook. Ze gillen wat af, dat is een beetje jammer.
Balou en Zoe hebben gewipwapt, maar ze zijn nog niet aan het kroelen. Ze kunnen ook allebei alweer goed vliegen.
Yara (de pup) en de valkjes gaan nog niet zo goed samen ze ziet ze als levend speelgoed  ;D.

Groetjes Roxanne

Kimm

hoi hoi,

fijn dat je er weer bent! alles gaat goed dus! gelukkig maar.

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

Hoi Kim,

Alles gaat goed hoor. Ik heb het de laatste tijd alleen heel druk gehad met school, examens, m'n nieuwe baan en de pup.
Vandaar dat ik zo'n tijd niks geschreven had.

Groetjes Roxanne

Roxy

Hier nog wat douchefoto's. Net gemaakt.

En nog wat andere foto's. Ook net gemaakt.

*Manon*

Heej Roxy,

Leuk weer wat van je te horen, ja dat die verplichte dingen als school en examens ook gewoon doorgaan is mooi, maar je hebt dan effe wat minder tijd voor andere dingen inderdaad.. moet kunnen hé!
Ben blij te lezen dat alles goed is met jou en de valkjes en wat een gave douche foto's!!

Liefs Manon

Roxy

Hoi Manon,

Fijn dat je het leuk vind om wat van me te horen :). Ja soms moet je prioriteiten stellen he :).

De valkjes hebben eergisterochtend paniek gehad en nu is Zoe weer haar vleugelpennen kwijt, die ze net terug had. Dus nu kan ze weer niet vliegen. Gelukkig deze keer geen bloed gevonden.
Ook word er hier wat af gewipwapt ;D.

Groetjes Roxanne

Roxy

hoi allemaal,

Helaas is Balou vanmorgen weggevlogen.
Ik heb altijd een doek over de kooi 's nachts. Vanmorgen haalde ik die eraf en toen is het schuifje wat voor het klepje aan de bovenkant zit opzij geschoven. Ik heb dit niet in de gaten gehad. Toen ik op mijn werk zat werd ik gebeld door mijn vriend en die vertelde dat balou naar buiten is gevlogen door het raamje boven de balkondeur die open stond. Gelukkig heeft hij de andere drie op tijd kunnen vangen.
Ik voel me echt zo stom ik let er altijd zo goed op  :'( :'( :'( :'(.

B87

Ow meis wat  :censuur!!
Ik hoop voor je dat ze terug komt! Misschien als je de kooi met de andere valkjes op het balkon zet, dat ze op het geluid af komt?
Duim voor je! :-*

Dagboekje van Suzy en Gina
Suzy voor altijd in mijn hart! 31-10-'08/ 02-03-'10

Kimm

jeetje wat erg!!!  :'(  :'(  :'(
ach bah, ook ik hoop en duim voor je dat ze terug komt en de tip van de kooi op het balkon zetten zou ik ook zeker doen.
veel sterkte meid en ik hoop voor je

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Roxy

bedankt voor de tip zal het meteen proberen. Helaas waait het vandaag heel hard dus ik heb weinig hoopp dat hij nog in de buurt is :-[.

Groetjes Roxanne