18 april 2024, 11:12:40

Onze voliere

Gestart door Suzanne, 28 oktober 2003, 22:43:47

« vorige - volgende »

Tara

Hoi Suzanne,

wat leuk dat het goed gaat, mijn valkjes hebben nu de keus, binnen of buiten, ik ga zo meteen lekker foto's nemen, maar ik ga vanmiddag naar de dierenwinkel waarschijnlijk achter dinges voor op de bodem te leggen, ik ga NIE naar de valkjes kijken of ik heb er weer een mee hahah :D. Maar het kan wonderen doen om ze even buiten te laten, Malaia is super actief enzow en heeft al gevlogen :).

Groetjes, Tara

Suzanne

Joepieeeee, heb mijn catharina's. Echt onwijs leuk en lief zijn ze. En bij Daan en haar ouders was het ook heel leuk. Daan heeft schitterende valkjes, echt leuk om te zien. Maaru, voor foto's van mijn nieuwste schatjes verwijs ik jullie naar mijn dagboek De Valkenburcht, want daar hoort dat thuis  ;D

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

ik wou ook vroeger Catharina's, maar toen ik ze eens zag, waren ze best duur per stuk, dat ik geen kon aanschaffen. Ik vind die blauwe erg mooi. Gefeliciteerd met je aanwinst!

Bij mij komen er ooit zeker ook nog, want vind die kleintjes echt erg schattig :).

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ze zijn ontzettend schattig. Ze kruipen zowat in elkaar, zitten met elkaar te kroelen, en de geluidjes zijn ook heel lief.

Ik heb niet veel betaald voor de catharina's. Heb er 15 euro per stuk voor betaald, dus dat vind ik te doen.

Wie weet, heb je ze ook nog eens in je voliere.

Ennu, je foto's in je dagboek zijn leuk hoor  ;)

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.