29 maart 2024, 03:23:31

Onze voliere

Gestart door Suzanne, 28 oktober 2003, 22:43:47

« vorige - volgende »

Suzanne

Hoi allemaal,

Zoals jullie misschien al weten zijn wij bezig met het bouwen van een voliere. Het binnenhok is 1,5m x 1,5m, en zal volledig geïsoleerd zijn. De vlucht wordt 2,80 breed, 1,50m diep en 2,00 meter hoog.  ;D

Ik probeer maar weer eens foto's te plaatsen, en anders zal ik de hulp van Tara weer moeten vragen  :D

Zucht, het lukt weer niet, snap er niks van.

Nou, ik vraag het Tara dus maar weer.

Tara, alvast bedankt.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Karin

Hoi Suzanne,

Foto´s plaatsen is heel makkelijk hoor. Gewoon even op bladeren klikken ( in het balkje bijlage wat onder het bverichtje staat terwijl je aan het typen bent ) en je kun hem gewoon op je computer opzoeken. Met gewoon uploaden heb ik ook altijd problemen, komt door de firewall. Maar met de optie "bijlage" gaat het heel simpel !

Groetjes, Karin.
Groetjes, Karin





mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Tara

Nou, ik heb gevonden waar het moet :), hier dus, je hebt me de foto's al gestuurd Suzanne, en ik zal zo vriendelijk zijn te plaatsen :).

Foto 1:

Tara

Foto 2:

Groetjes, Tara

Stijn dc

hello

dat ziet er al veelbelovend uit!
hoeveel valkjes gaan er in totaal in komen?

SDC:D

Suzanne

Hoi,

Voor Karin:
Ik zal het eens proberen met bijlage. Maar het gekke is dat het uploaden dus wel lukt, maar zodra ik de link gekopieerd heb, en het berichtje wil posten, krijg ik te zien dat het een invalid file format is, en dat je alleen maar JPG of Gif kan gebruiken, maar het gekke is dat ik dus jpg gebruik. En ze zijn ook kleiner dan 60 kb  ???

Voor Tara:
Ha, fijn dat je het gevonden hebt, bedankt.

Voor Stijn:
Ik denk dat ik daar toch wel 8 tot 10 valkparkieten in kwijt kan. Ik heb er momenteel 4, maar dus nog een "verlanglijstje" (zoals je al weet, aangezien een Lutino ook op mijn lijstje voorkomt  ;))

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Hoi Suzanne,

dan begrijp ik jouw probleem ook niet want inderdaad, zag ik al dat het JPG is en de bestandjes zijn klein genoeg. Als je de link gekopieerd hebt, plak je het dan wel?

Groetjes, Tara

Suzanne

Hoi Tara,

Ja, ik druk op de knop link kopieeren en plak hem dan in het bijlage veldje. En dan druk ik op post, en dan krijg ik de error te zien  :(

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Nu snap ik je probleem,

je hoeft het niet in de bijlage te plakken maar in je bericht zelf!!!!!!! :D Probeer maar eens, probleempje opgelost :).

Bijlage is voor iets van uit je pc zelf, en als je upload dan kan je de link gewoon in je bericht plakken, dat hoeft niet in de bijlage, dat kan niet :)

Suzanne

Aha, dat moet ik dan eens proberen met een foto van Jacco.


3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Grinnik, dat was het dus. In het begin deed ik het idd ook zo, maar ben om een of andere reden het ineens in de bijlage regel gaan plakken  :-/

En nu eens bijlage proberen:


3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Suzanne

Hehe, dat was het dus. Bedankt Tara  ;D

Zo, en nu ga ik eens naar mijn bedje

Doei, doei

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Tara

Ben blij dat je het nu begrijpt Suzanne :).

Welterusten ;D

Marianne

Hoi Suzanne,

Nou die voliere ziet er al mooi uit.
Ik ben benieuwd hoe hij eruit ziet als hij klaar is.......
en nog spannender natuurlijk met je nieuwe valkjes van je verlanglijstje.
Gaan je valkjes er meteen in als de voliere klaar is of wacht je tot de temperatuur weer omhoog gaat?

Het lukt nu ook met foto's plaatsen zie ik.
Fijn he, als je dat toch zelf lukt..... een mijlpaaltje verder.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

Suzanne

29 oktober 2003, 10:58:03 #14 Last Edit: 29 oktober 2003, 10:59:36 by blozend_appeltje
Hoi Marianne,

Er gaan al 3 valkjes in de voliere. Die zaten nl. al die tijd al buiten, in een kamer voliere met dakje er boven, maar omdat het nu stukken kouder is staan ze in de garage. Dat klinkt zielig, maar ik laat overdag het licht continu branden, en de garage is behoorlijk groot dus ze staan niet ergens weggepropt. Bovendien kon ik ze ook niet meer binnen halen, daar het temperatuurverschil te groot is geworden. Ik zit alleen met Jacco, die heeft altijd binnen gezeten, en staat nu bij mij ook binnen. Alleen wil ik hem graag zo gauw mogelijk bij de andere valkjes hebben, gewoon omdat ik het zielig voor hem vindt zoals hij er nu bij zit in zijn (naar mijn idee) te kleine kooitje. Maar ik ben bang dat dat niet goed gaat met het temperatuurverschil, pcies de reden dat de andere valkjes niet naar binnen zijn gehaald. Maar misschien kan ik kijken of ik de kamervoliere binnen zet (zodra Plukkie, Loki en Kiki in de voliere zitten), en Jacco daar in doe, zodat hij meer ruimte heeft. Moet ik alleen wat ruimte creeeren in mijn woonkamer  ;D

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.