20 april 2024, 01:36:14

Papegaaienziekte 2

Gestart door Lique, 28 oktober 2003, 21:27:16

« vorige - volgende »

Peter

Hoi,

Bedankt voor jullie reaktie's!

Meer moeten er echt niet gaan hoor... Het is erg zwaar om 3 keer achter elkaar een valkje te vinden die ziek is en vervolgens overlijd... Terwijl je alleen kunt toe kijken, dat is echt vreselijk. Je probeerd zo goed mogelijk je best te doen, warmte geven, contact met DA, en nog veel meer, maar niets helpt.

Groetjes,
Peter

Theetje

Hoi Peter en Angelique.

Getsie wat een nare toestand. Denk je dat alles beter zal gaan, overlijd er nog een valkje.

Ik wens jullie veel sterkte toe in deze rottijd. Ook veel sterkte met jullie eigen gezondheid.



Sanna

Hoi Peter & Lique!

Wat erg nou toch dat die 3e toch ook is gegaan :'(. Het moet nou inderdaad maar eens afgelopen zijn met al die arme vogeltjes. Ik hoop echt voor jullie dat zij de laatste was. Sterkte weer met dit verlies...

Knuffel, Sanna

Irene

 :o :( He ver piep piep piep! Kom je ff twee dagen niet op de site en lees ik weer dit afschuwelijk bericht.
Houdt het dan nooit op voor jullie? Ik hoop zo dat dit de laatste is en dat het vedre et jullie ook weer beter gaat!
Heel veel sterkte,
Groetjes, irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes


Hermes_Lucy_nest

hoi peter en lique,
hoe gaat het nu eigenlijk met jullie en de valkjes?
hopelijk beter.
het is echt vrezelijk :'(
sterkte

gr.

Valérie

clowntje46

Hoi Peter en Angelique
Wat verschrikkelijk weer een valkje, ik shaam me hast  te zeggendat het hier gelukkig wat beter gaat nu alles is weer erg actief. Maar ff een tipje ( dom misschien) maar Dr Feld zie vanwege de Kou dat ze verzwakt was... misschien de andere valkjes in de binnen voliere zetten ? met verwarming  aan zodat ze het wat warmer hebben of is die niet groot genoeg voor al de valkjes ?  
Heel veel sterkte en beterschap voor peter nu ook
 Knuffie Ans

Irene

He peter en lique,
hoe gaat het nu met jullie en de valkjes?
alles weer een beetje rustig?
hoop het wel voor jullie!!!
Groetjes, Irene

v.l.n.r.: Pebbles, Punkie en Gijs
Lees hier meer over deze 3 spookjes