4 september 2025, 00:55:13

Papegaaienziekte 2

Gestart door Lique, 28 oktober 2003, 21:27:16

« vorige - volgende »

Mandy

3 november 2003, 18:36:29 #30 Last Edit: 3 november 2003, 18:37:15 by Mandy
Hé gets, wat naar zeg, leek het weer iets beter te gaan...
Het zou toch niet zo snel in een vergevorderd stadium gaan zeker...? Of zou hij/zij er al langere tijd drager van geweest zijn? Feld kan straks misschien wel meer info geven, ben benieuwd wat hij zegt... ::)
Ik denk dat Peter z'n bloed ook op kweek gezet zal worden, net als bij mij, want dat is eigenlijk de enige manier om de papegaaienziekte aan te tonen. Helaas moet je dan wel 10 werkdagen op de uitslag wachten... :-/
Ondertussen veel sterkte en beterschap allemaal...
Ook dit was een hele mooie valk, zonde hoor...
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl

demi

hallo lique en peter

sterkte......

diana w

Suzanne

He getsie Peter en Lique, weer eentje  :'( Ik hoop zo voor jullie dat het echt de laatste is geweest. Het leek juist een stuk beter te gaan. Ben benieuwd wat Feld te zeggen heeft.

Groetjes

Suzanne

3 wildkleur mannen, 1 bonte witmasker man, 2 geparelde cinnamon poppen, 1 ervaren kweek koppel bonte witmasker x cinnamon gepareld bont te koop. Voor info, stuur even een im.

Marianne

Hoi Peter en Lique,

Wat een naar bericht alweer.
Hopelijk gaat het vanaf nu beter.
Beterschap met alles.

Groetjes Marianne
Ook de valkgroetjes van Bassie, Dobey, Pino, Yuko, Zazou, Dory, Koda, Kazoo, Jut en Jul !!!

anika_en_spirit

hè gossie,
leek het net beter te gaan en dan  nu al weer 1.
echt balen....
hopelijk was dit de laatste !!!
heel veel beterschap.

=xxx= anika.
Liefs, Anika
Spirit, Senna, Lucky, Shine, Skye, Syara, Soë, Sterre, Sero & Sweet!

Barbara

Tjemig, denk je dat het over is, krijg je nog een tegenslag >:( Veel sterkte en ik hoop dat dit echt de laatste was!

mastolk

Hoi Peter en Lique,

wat erg zeg dat er weer een vaklje dood is gegaan. Ik had net vanochtend een berichtje gepost dat het zo goed lijkt te gaan, en nu weer dit. Echt vreselijk zeg!!
Hopelijk blijft het hierbij, en was het geen papagaaienziekte. Het is echt heel erg.
Ook voor Peter heel veel sterkte met alle onderzoeken. En hopelijk komt er snel het einde van dit drama voor jullie in zicht!!!!!!
We denken hier met jullie mee!!

Liefs Margrietha

Shirley

Hoi Lique en Peter,

Veel sterkte.

Groetjes,

Shirley

Lique

Hoi allemaal,

Peter heeft een doorverwijzing gekregen naar het ziekenhuis.
Er zal bloed afgenomen worden, en misschien ook foto's.
Ik denk dat hij er morgen heen gaat, ook omdat we nog een paar dagen op de uitslag zouden moeten wachten.

We hebben dr feld weer terug gebeld.
Hij gaf aan, dat het door de gevolgen van papegaaienziekte kwam, dat dit prachtige popje dood is gegaan.
De lever en andere ingewanden zouden te beschadigd zijn geweest.
En doordat het kouder wordt, is alle energie opgeraakt.
Hij gaf aan, dat er misschien ook nog meerderen dood zouden kunnen gaan... :(
We hoeven hem niet op te sturen. We moeten ook gewoon door blijven gaan, met de medicijnen.

Het was een heel goed gesprek, en hij was enorm bezorgd om ons. Hij zou het ook enorm waarderen, als wij hem op de hoogte zouden houden, over onze gezondheid. Dat geeft ons wel een heel goed gevoel.
Het is niet alleen een topdierenarts, maar hij is ook nog echt geweldig voor mensen. De pluim die hij zal krijgen, door de collage, heeft hij zeker verdiend.
Ik ben echt heel trots op hem, hij helpt iedereen ongelooflijk goed.

Groetjes Lique

Henry

he peter&lique

he sterkte he peter en hopen dat er nu dus geen valkjes meer dood gaan we dat het snel weer beter gaat he met jullie en de valkjes

henry van ellinkhuizen

Kolkkie

Hoi Peter en Lique,

Veel sterkte met het verlies van het valkje.
Ik hoop dat er echt snel een einde komt aan alle ellende bij jullie en alle anderen, en dat er geen valkjes meer dood gaan, al is de kans natuurlijk groot als ik het zo las.

Groetjes,

Mariska
Trots baasje van Pukkie en Harley (koppeltje), Lisa (dochter), Einstein (oma van 22 jaar), Bart en Homer.

Coco R.I.P. ??-??-1995 - 14-08-2006

moonwitch (diana)

jemig lique en peter

Ik had gehoopt dat jullie meer ellende gespaard zouden blijven.  
Maar weer een valkje dood en de kans dat er meer gaan :(, echt heel erg triest voor jullie.
Ik hoop dat jij Peter gauw opknapt en dat het voor jullie bij deze 3 blijft ( al is het 3 teveel) en dat er nu betere tijden voor jullie weer aanbreken.
liefs diana B
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

daan

Hoi Peter en Lique,

Potverdorie joh weer een valkje dood! veel sterkte ermee en hopen dat het vanaf nu alleen maar beter gaat en niet slechter. Dr Feld is niet alleen een top DA maar ook een top mens, wat geweldig dat tie zo met jullie meeleeft joh.
Lieverds sterkte he.

Knuffie Daan

Paul

Hoi Lique en Peter,

Ik had echt gedacht dat het afgelopen was met de zieke valkjes na de medicijnen en laten we hopen dat dit echt de laatste was.
Misschien had deze de ziekte al in een vergevorderd stadium en was hij gewoon te laat met de medicijnen :-(
En hopen dat het met jullie verder ook goed gaat want je hebt er niks aan als je zelf ook nog eens ziek word maar gelukkig zijn jullie er nu wel op tijd bij denk ik.
Ik vind het trouwens groots dat Dr Feld ook om jullie gezondheid interesse toont.
Het is gewoon een geweldige dierenarts vind ik :-)
In elk geval veel sterkte verder.

Groetjes, Paul

Mandy

Pfff gets wat eng, dat er toch nog meer dood kunnen gaan... :-/

Dat is waar ik hier ook bang voor ben, het heerst al zo lang, het is misschien zowieso wel te laat voor sommige... Ik knijp 'm het meest voor Bobbie en Pico, die kunnen er zo zielig en verloren bij zitten... :( Wie weet wat er allemaal voor schade in die lichaampjes aangericht wordt. Ik hoop niet dat ze er teveel onder lijden... :'( Nu maar hopen dat ik ze snel met de behandeling kan laten starten.

En ik duim voor jullie dat dit de laatste geweest is...
Voor de rest ogen de valkjes wel goed, of zijn er nog bij die niet zo lekker zijn? ::)
En Peter succes met de onderzoeken en uitslagen.
Groetjes van Mandy en de hele beestenboel.
Wil je ons zien, kijk dan op; www.mandysbeestenboel.nl