"agressief" gedrag tijdens kippetje zitten naar andere popjes toe !

Gestart door Kaatje, 8 april 2008, 17:22:02

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi hoi allemaal,

Nienah van mij zit sinds een krap weekje kippetje, tijdens dit kippetje zitten is ze vrij agressief naar Vicky en Xena toe, ze geeft niet enkel nog maar een hak maar vliegt ze, als ze te dicht in de buurt zitten echt aan !

Is dit normaal gedrag !? Ze zit gelukkig niet de hele dag kippetje en Paco schenkt er eerlijk gezegd geen aandacht aan maar blijft gewoon serenades fluiten op dezelfde plek.

Als Nienah dus geen kippetje zit wilt ze wel kroelen met haar zusjes en kunnen ze ook van dezelfde snoepstaaf knabbelen !

Ik hoop dat dit gedrag tijdelijk is want ze hakt dan op dat moment zo hard, dat ik bang ben dat er straks ongelukken gebeuren !

Groetjes, Karin

Gerda

Duidelijk een beetje last van de 'hormoontjes'!  :-\
Ja en dan moeten anderen het wel eens ontgelden.  ::)

Hopenlijk is straks door die buien heen, als ze merkt dat Paco geen sjoege geeft!

Liefs, Gerda

Kaatje

Hoi Gerda,

Dat vermoeden had ik al dat de hormoontjes van Nienah een beetje met haar op de loop gaan als ze kippetje zit maar gelukkig heb ik nu de bevestiging  ;)

Vandaag nog geen kippetje gezien  :D Paco schenkt er inderdaad totaal geen aandacht aan, hij kijkt haar wel aan met een blik van doe je dit voor mij !? En gaat daarna of door met fluiten en de serenades, of hij gaat poetsen en eten ... Hij doet er in ieder geval niks mee  ;D

Wat een braaf mannetje is het toch hè ! Zo en nu eerst maar eens de beukensnippers verschonen en de kooi aan kant maken, ondertussen vermaken de meiden en Paco zich zelf eens lekker in plaats van mij  :D

Bedankt voor je reactie,

Liefs, Karin