Saffier & Sterre: 13/2: Saffier tot over zijn oren verliefd!!

Gestart door Lentemorgen, 5 januari 2008, 15:43:40

« vorige - volgende »

Kimm

hoi monique,
ik ben blij dat saffier dit allemaal weer doorstaan heeft, dus dat ie weer de oude is. maar ik kan mij voorstellen dat jij denkt, wanneer de volgende aanval? daar word je zo onzeker van. hopen dat saffier nu weer even lekker zichzelf blijft en weer mooie liedjes kan maken! ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sharon

Hoi Monique

wat ontzettend naar dat Saffier weer zo'n aanval heeft gehad  :( Dat moet echt weer verschrikkelijk zijn geweest. Gelukkig maar dat hij er weer bovenop is gekomen. Hopelijk wordt hij snel weer helemaal de oude.
Zeer vreemd dat zelfs de artsen voor een raadsel staan...
Nu maar hopen dat het nooit meer voorkomt.

En hoe is het met Sterre?

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Lentemorgen

Hoi!

Sorry voor de late update!
Het gaat op dit moment erg goed met Saffier en Sterre. Hij is ook weer goed aangekomen na zijn laatste aanval en eet ook erg goed.
Vandaag heeft hij mij zelfs enorm verrast door bij mijn moeder te gaan zitten en haar niet eng te vinden! Hij is altijd erg eenkennig geweest, maar misschien dat dit nu toch gaat omslaan. Hij trok haar  oorbellen er bijna uit dus hij was wel een beetje ondeugend.

Met Sterre gaat het ook erg goed! Ze begint langzaam (erggg langzaaaam) te wennen en durft nu zelf te kooi uit te springen wanneer ik hem open zet.
Het vangen is nog wel een klusje omdat ze nog niet handtam is. Ze durft wel trosgierst uit je hand te eten, maar omdat ze eerst maar eens goed moest wennen heb ik dat al een week of 2 niet meer opgepakt, dus daar moet ik weer mee beginnen.
Ze gaat nu uit zichzelf de kooi in wanneer ik Saffier erin zet, dus de vangpartijen vallen gelukkig ook erg mee. Het is een erg slimme meid!

Ik heb eigenlijk wel advies nodig omdat ik zo graag wil dat ze een koppeltje vormen, maar ze kijken elkaar nog niet aan. Op dezelfde stok zitten gaat wel, maar dicht bij elkaar willen ze niet en kroelen al helemaal niet, en ik zou zo vreselijk graag ooit eens een nestje willen kweken. Ik volg jullie verhalen altijd en ik hoop het echt ooit eens mee te maken.
Dus als jullie tips hebben, graag!!!



natacha

Hallo

Ik heb geen idee wat je moet doen om een koppetje te laten vormen. Mijn 2 valkjes happen ook niet toe. Vind het ook wel jammer, maarja, we kunnen ze niet dwingen hee.

Veel succes in ieder geval

Groetjes
Natacha

Sharon

Hoi hoi

en hoe is het nu tegenwoordig met je twee lieverds? Hopelijk heeft Saffier geen last meer gehad van aanvallen en is hij weer goed aangesterkt!

Groetjes
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Lentemorgen

Hallo allemaal!

De update heeft even geduurd, omdat ik nu eens een keer zelf ziek was  ::)

Saffier heeft sinds de laatste keer geen aanval meer gehad! Ik juich nog maar niet, want het kan in 1 keer omslaan. Maar het gaat erg goed!

En er is nog meer goed nieuws, want hij is tot over zijn oren verliefd op Sterre!!!  :o :o :o
Dat had ik niet verwacht! Ze kroelen nog niet, maar hij zit steeds echt vlak naast haar en zingt de mooiste liedjes voor haar en drentelt om haar heen. Dat vind ze allemaal goed en ze luistert er dan aandachtig naar  ;D

Kroelen doen ze nog niet, maar misschien komt dat nog  :D Ik wil in ieder geval wanneer Saffier gezond blijft, vanaf eind April een broedblok erin gaan zetten. Dan is hij ruim een jaar.
Ik ben superbenieuwd!

Sharon

Hoi Monique

oooh, spannend zeg! Dat zou echt ontzettend leuk zijn als je een nestje zou krijgen!

Echt super dat Saffier zo verliefd is op Sterre. Hopelijk valt Sterre voor hem en worden ze een goed en lief koppel!

Gelukkig maar dat Saffier geen aanvallen meer heeft gehad.

Liefs
Sharon
Lees alles over de ondeugdjes Angel, Boyd en Caily:
Hun dagboekje

Lees alles over mijn vorige valkjes in mijn vorige dagboekje:Dagboekje 1


Kimm

hoi monique,

wat geweldig dat hij verliefd is  ;D  ;D  ;D
en ik ben blij dat het weer rustig is met hem. wie weet groeit hij er wel overheen ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

lynette



Kweekseizoen 2012 is bijna begonnen

Dafrinja

Hoi sharon!!!!

Hoe is het nu met S & S? Heb je misschien ook een fototje van Sterre?? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet...en ook hoe Saffier er nu uitziet zonder rui  :D

Groetjes!!!!!!

Dafrinja

Kimm

Citaat van: Dafrinja op  2 april 2008, 20:54:54
Hoi sharon!!!!

Hoe is het nu met S & S? Heb je misschien ook een fototje van Sterre?? Ik ben wel benieuwd hoe die eruit ziet...en ook hoe Saffier er nu uitziet zonder rui  :D

Groetjes!!!!!!

Dafrinja


hoi dafrina,

hihi het is monique en geen sharon ;D  ;D   ;D

hoi monique,

hoe gaat het met saffier en sterre? is saffier nog steeds zo verliefd? en hoe gaat het verder met saffier? laat je het nog een keertje weten, want ik ben wel erg benieuwd ;)

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dafrinja

O....sorry!!!!! Ik dacht echt...nouja....HOI MONIQUE ;D ;D

Groetjes Dafrinja

Kimm

Citaat van: Dafrinja op  6 april 2008, 17:23:33
O....sorry!!!!! Ik dacht echt...nouja....HOI MONIQUE ;D ;D

Groetjes Dafrinja


;D  ;D  ;D  ;D  ;D
kan gebeuren he! hihi

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010