Paco vertoond heel ander gedrag, dinsdag naar de arts met hem!

Gestart door Emely, 7 april 2008, 07:53:07

« vorige - volgende »

FroukjeH

Hoi Emely,

Ben benieuwd hoe het gegaan is bij de VA

groetjes
Froukje

Emely

Hallo allemaal,

wij zijn net pas terug van de dieren arts! We hebben goed nieuws! Er is niks aan het handje met Paco!!!

Tips gekregen over het voeren en kortwieken (jaah paco is nu ook gekortwiekt, wel zo eerlijk tegenover Dobi).

Ik moet hun wat meer grit geven zodat de maagjes goed blijven werken, hij denkt dat het daar wat mee te maken had.

Een hele rustige aardige belgische arts! Echt een aanrader, zal zijn gegevens zo even doormailen zodat hij toe gevoegd kan worden op de lijst met dierenartsen in belgie!

Ben wel blij dat ik toch even geweest ben. heb nu een goed gevoel en hou hem evengoed wel goed in de gaten maar toch!

Bedankt voor jullie reacties en steun!

Liefs, Emely

ps. dit topic kan eventueel gesloten worden, we kunnen verder kletsen in mijn verhalen boekje Paco's en Dobi's Place!

Sanna

Hoi Emely,

Ik ben ontzettend blij voor je dat het toch goed afgelopen is. Soms maak je jezelf + vogel helemaal gek met die onzekerheid, maar nu weet je dat Paco niks heeft. Bovendien was het niet helemaal voor niets ;).

Groetjes, Sanna

Kaatje

Hoi Emely,

Heel erg fijn om te lezen zeg, het zal ook echt een opluchting voor jullie zijn  :D  Heerlijk nieuws, ik ben heel blij dat dat alles in orde is met Paco !!

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Emely..

Wat ben ik blij voor jullie..wat een geruststelling..ik ben echt bij dat alles goed is met Paco.

gr gerdy

Gerda

Hoi Emely,

Fijn dat alles goed is met Paco!

Ik zet hier op jouw verzoek een slotje op.
Mensen die nog willen reageren kunnen dat in het verhalenboekje van Emely doen
Klik maar hier

Groetjes, Gerda