14 mei 2025, 03:04:07

Nica wil papa worden!! :D

Gestart door Jaimy_en_Viggo, 28 oktober 2003, 22:18:50

« vorige - volgende »

Jaimy_en_Viggo

Hallo lieve iedereen!!

Ik heb heel goed nieuws!! Ik heb al een tijdje een broedkast mijn mijn kooi hangen...en nu dan eindelijk is Nica erin gaat zitten!! Telkens zijn hoofdje eruit..zo van: moet je kijken wat ik nou weer doe!!  :D Dus ik ben benieuwt..ik weet zeker dat Charlie een vrouwtje is..en bijna zeker dat Aylon er ook eentje is.. :) I'm so happy!!  :P Ik hou jullie op de hoogte!

Heel dikke  :-* Jaimy en haar zooitje

Tara

Hoi Jaimy,

wat leuk, dat is in ieder geval het begin van de kweek. Ik hoop dat hij snel een vrouwtje uit zal zoeken. Dan gaan ze lekker paren :). Is er nog geen vrouwtje waar ie erg veel bij zit? En er mee kroelt? Want dat wordt dan zijn uitverkorene :)

Veel succes!

Jaimy_en_Viggo

hey Tara,

Hahaha..hij zit eigenlijk bij alle drie..maar hij zit wel erg vaak achter Charlie aan..maar die is verliefd op viggo..en viggo  (man) is verliefd op nica..(ook man) en Aylon wordt ook belaagd door nica en viggo..maar laatst zat nica met charlie te kroelen..maar charlie ook met viggo..en viggo ook met nica..en nica afentoe met aylin.. ??? Tja..tis net een soapserie in die kooi  ;D..

Dikke kus Jaimy en haar eigen soapserie!

mastolk

Hoi Jaimy,

:D  :D  :D het is net een soapserie bij jou zoals je al schreef!!! Echt lache zeg. Hopelijk krijg je een nestje zou erg leuk zijn. Nou ja, en wie weet kun je binnenkort meer blokken op hangen.  :D

Groetjes en succes met je soapies!
Margrietha

Stijn dc

hello

dat het mannetje als eerste gaat kijken is al een goed teken, meestal verkent hij als eerste de nestkast, waarna het popje een eitje gaat leggen. soms is het echt liefde op het eerste gezicht, toen ik mijn man er bij zette, zag ie die ene lutino voor het eerst, en hij is er neit meer van weggegaan, ook nu nog niet, het heeft dit jaar tot zes jongen geleid :P
van hormonen gesproken:D

sDC:D

Jaimy_en_Viggo

Hey Margrietha,

Ja, ik hoop ook dat ik (mijn valkjes) een nestje krijg! Zou erg leuk zijn..Nog meer soapies ;)

Dikke kus Jaimy en haar soapies :P

Jaimy_en_Viggo

Hey Stijn!

Ik hoop dat je gelijk hebt! Dan ben ik echt benieuwt wie de gelukkige vrouw is.. :P Over hormonen gesproken..Nica is dat betreft net een puber  ::) dus hoe dat gaat goed komen..vast niet :)

Dikke kus jaimy