19 april 2024, 07:02:34

nieuwtje

Gestart door Angel, 14 oktober 2002, 20:42:50

« vorige - volgende »

Angel

Hallo iedereen,
Ik ben hier nieuw en ik zou me eerst eens even voorstellen, ik ben Angel en heb zelf 5 valkparkieten; Gizmo, Jinxie, Donkey, Yori en Falco. Ik kweek 'zeldzame' soorten valkjes. Dit houd in mutaties die er nog niet zijn en een valkparkiet is niet af, waarneer hij niet tam is, dus daar houd ik me erg mee bezig! We verkopen de valkparkieten niet, alleen als de mutatie is gelukt, waarneer dit niet zo is geven we onze niet gelukte valken aan mensen waarbij een valk is gestorven of wie erg graag een nieuwe zoeken. Maar hier krijgen we dan gewoon wat voor, dit voelt beter want je kweek de vogels niet om het geld. Nou alleen de mutatie dan. Zo dat was het wel een beetje over mij!

Dan had ik nog een tip:
Ik wil niet brutaal overkomen, helemaal niet, maar bij valkparkiet v/d maand staan meerdere valken per maand... Ik dacht zo, waarom mag iedereen zich niet opgeven en dat je kan stemmen met een stembox wat je weleens ziet om sommige sites, en dat iedereen kan stemmen en dat er zo een valkparkiet v/d maand uitkomt ofzo, nou zie maar!

En nog een vraag:
Kan ik ook meedoen met valk v/d maand??  

V_Valkie

Welkom, als er meerdere valken per maand staan,zijn ze van 1 persoon die ze opgegeven heeft. Iedereen kan meedoen,er staat immers: Wilt u ook een keer meedoen? Dat kan stuur een foto met verhaal naar ons toe
en wie weet wordt u dan wel samen uw valkparkiet "Valkparkiet van de maand".
en die stembox ofzo is best goed id,dus peter en @ngelique..mischien is het wel een goed idee?
  

Peter

Hoi,

Welkom op het forum Angel, wij hebben er ook aan gedacht om een poll te maken voor de valkparkiet van de maand. Maar we willen ook graag het iedereen na wens maken door er zo veel mogelijk te plaatsen.

Maar een poll is een goed idee!!!

Groetjes,
Peter