6 mei 2024, 12:46:13

Hoe mijn voilere gaat worden

Gestart door Dierenfreackske, 31 maart 2008, 17:49:39

« vorige - volgende »

Anke

Hoi Ann,
Mooi,mooi,mooi!!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Sally

Hallo Ann,

Super zeg! de voilere wordt prachtig!
Wat zullen de grasjes blij zijn als ze in zo'n mega mooie ruimte mogen spelen.
Gaan al de grasjes die binnen zitte in de voilere? Of blijven er ook binnen zitten?

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Anke ...het valt wel mee he ! Bedankt he ! Grtjs Ann

Hoi Kim ...de grasjes gaan naar de voiliere hoor ! Suske en Wiske blijven lekker binnen hoor ! Grtjs Ann



Rianne

Het hoeft er niet per se af te waaien, er kan ook iets doorheen vallen, bijv als het echt heel hard hagelt. Ik zou er zeker gaas onder doen. :) Verder ziet het er echt SUPER mooi uit! :D

Dierenfreackske

Hoi Rianne ...er komt heus nog iets onder het dak hoor ,
Hier het bewijs , de eerste ligt er

Ann



Dierenfreackske

Hier zijn 2 nieuwe foto's van hoe ze nu al is




hoi ...het is waarschijnlijk niet zo duidelijk  maar je kan je een gedacht geven hoe ze er gaat uitzien van vooraanzicht ! Er is al weer wat gaas bij gezet en de eerste plank van het kooi binnen ligt er ....we gaan nu eerst de grasjeskooi afwerken en waar de eerste valkjes in gaan zitten samen met de grasjes wel ! Tot hun verblijf af is , maar misschien is het niet nodig want ze gaan toch wel eerst naar binnen ...ik wil ze lekker tam maken zodat ik ze beter kan verzorgen als er iets is wegens gewond of ziek , zodat ik ze niet moet gaan vangen ofzo ....ik wil ook rustige valkjes he !Dat is voor later wel.



Sally

Citaat van: Dierenfreackske op 23 april 2008, 07:50:17
Hoi Kim ...de grasjes gaan naar de voiliere hoor ! Suske en Wiske blijven lekker binnen hoor ! Grtjs Ann


Wat dit geen antwoord voor mij bedoelt?
Ik ben nog steeds Sally hoor... ;D.

de voilere wordt heel erg leuk, ik snap het wel dat je eerst de valkjes naar binnen wilt nemen voor ze lekker tam te maken, da is idd gemakkelijk voor als er een ziek valkje is, kan je die beter pakken he..

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Hoi Sally ....foutje hoor !  ;D ;)Ann



Kaatje

Hoi Ann,

Ik moet zeggen dat de volière er nu al erg gelikt uit ziet, jeetje wat gaat het toch best nog wel lekker snel !! Ik ben echt heel blij voor je, .... van de zomer lekker in de tuin zitten met een prachtig uitzicht, heerlijk hoor !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ....ja , ik vind het heerlijk in de zomer om lekker van het zonnetje en de vogeltjes te genieten ...en ontbijten  aan de tuintafel die aan de voiliere gaat staan , haha ! Met de hond en de valkjes en grasjes op de achtergrond ! Kan ik lekker terwijl stieken alles in de gaten houden he ! Grtjs Ann



Anja

Hoi Ann,

Wat een superdeluxe voliere zeg. Hij is echt prachtig. Mijn complimenten aan ieder die er aan gewerkt heeft.

Geweldig meid. Wat zal dat een heerlijk gevoel zijn als jij van de zomer buiten zit bij je valkjes en grasjes.

Groetejs Anja

Dierenfreackske

Hoi Anja ...dank je meid .Mijn man doet dit en mijn schoonvader helpt met wat vast te houden , aan te geven
en Matthias een beetje . Het dak is er voorlopig weer af want we hebben er eerst gaas op gedaan want mijn pa wou dat niet ...dus vandaag ons goesting gedaan , en het dak er weer af gezwierd , nu er gaas aan is kunnen we het er weer aan doen .... de planken zijn er ook af , Eddy gaat iets maken tegen de maanden september zodat we in de winter goed geïssolleerd zitten  en er uit kunnen nemen als het mooi weer is.Vanavond zet ik de foto's erop hoor ! Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Het schiet al aardig op he :)
Een waar paleisje voorde valkjes en grasjes.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Hoi ...bedankt voor de complimenten he ! Het schiet eigenlijk nu pas weer op , want door het slechte weer hebben we een paar dagen 's avonds niets kunnen doen he ! Vandaag het kooi van de grasjes en een paar valkjes in hert begin , verderwerken en ook morgen zodat ze er eindelijk eens in kunnen , het is nu niet zo erg want ze zitten nog steeds binnen , want het is toch nog koud buiten ! Ik wil volgende zaterdag de grasjes erin en 3 van de valkjes . Zodat we terwijl kunnen verderwerken aan het valkjes deel ! Voorlopig gaan 5 valkjes in het deel van de grasjes ook , ze hebben ook ruimte hoor ! Niet echt om heel hard te vliegen maar wel om hun vleugels te strekken , een beetje vliegen ...en als het deel af is voor de valkjes kunnen ze ook goed rondvliegen enzo he ! Hier wat foto's die ik ni eerst heb gemaakt waar de deur in gaat komen
De deur die daar tegen het gaas staat gaat er straks tegen .


De deur komt rechts te zitten  , ook een beetje opgehoogd !


Als de eur erin zit maak ik weer foto's . Grtjs Ann



Anke

Hoi Ann,
Het wordt al een echte volier hoor :)
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes