5 mei 2025, 19:38:56

Hoe mijn voilere gaat worden

Gestart door Dierenfreackske, 31 maart 2008, 17:49:39

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Marlies , Karin, Caroline,Sally,Debby bedankt voor de lieve reacties , ja ...ik hoop ook dat het leuk wordt en ik vind het ook al mooi nu !Grtjs Ann

Hoi Bert..bedankt he ,  hij kost me zo al genoeg, hihi !
Grtjs Ann

Anke

Hoi Ann,
Ik heb hier weer even bijgelezen. Ziet er goed uit hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

15 april 2008, 22:01:49 #32 Last Edit: 15 april 2008, 22:06:56 by Gerda
Ik heb goodmorning Karin in het verkeerde topic geplaatst ,sorry

Hoi Ann,

Ik heb het afgesplitst en samengevoegd met Karin haar boekje!

Gerda - global moderator

Kaatje

Hoi Ann,

Je moet 's nachts ook gewoon slapen  ;)  Geeft niks hoor, kan gebeuren toch !? Ik moet zeggen dat de volière nu echt van de grond is en ik vind hem echt geweldig !! Dikke pluim voor de heren, wat zal jij trots zijn  :D

En een goede nachtrust gewenst !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Gerda ....bedankt he  !

Hey Karin ...jij ook he ! Ik weet het...vanacht heb ik wel heerlijk geslapen he ! Hihi ...tof dat je de voiliere leuk vind !

Nieuwe foto en ook eentje van mij toen ik daar bij stond ...hmm.euch......

Je ziet hier beter het stukje waar de grasjes gaan zitten

.

Anke

Hoi Ann,
Het wordt een echt paradijsje daar hoor!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Dierenfreackske

Giteren plastic platen eraan aan de kant van de trampoline  ;D

Die zijn wel een beetje vuil maar met bleekwater en cif gaat het er wel allemaal goed uitzien he ! Maar dat is voor dat de grasjes erin gaan volgende week waarschijnlijk . Zoals je kan zien is er ook nog gaas bijgeplaatst en vandaag om 15 u komt mijn pa ook helpen tot 18 u dus gaan ze al aan het dak beginnen van de grasjes  en een deur aanmaken aan de voorkant  Ze zal nog niet helemaal klaar zijn maar volgende week gaan we nog iets kunnen doen op zaterdag hopelijk , houtsnip en zitstokken halen, en takken van bomen van wilg of berk , ik weet het nog niet juist , ook sepia en, slijtstokken . Net en speelgoed voor de grasjes erin doen en daarna kunnen de grasjes in de nieuwe voiliere . Hopelijk kunnen we dan vlug het  deel van de valkjes in orde maken he ! Grtjs Ann (foto's !)

Roxy

Hoi Ann,

Wat een mooie volière zijn jullie aan het maken zeg. Echt een paradijs voor je vogels.
Ben erg benieuwd hoe hij eruit ziet als ie af is.

Groetjes Roxanne

Kaatje

Hoi Ann,

Wat gaat het nu lekker vlug met jullie volière, 31 maart was er enkel nog maar beton gestort en nu staat er eigenlijk aleen volière  :D Hij is werkelijk prachtig aan het worden hoor, wouw .... als mijn tuin dan ook groter was dan wist ik het volgens mij wel  :D

Groetjes, Karin

Kimm

hoi ann,

dat gaat er al heel erg goed uitzien hoor! leuk hoor, spannend!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi Karin...ik voel me erg gevleid hoor ! Hihi ....ja , gisteren is er al een stuk van het dak erop gedaan ...
Hier zie je het deel van de grasjes links achteraan dat deeltje in de voiliere waar nog een deurtje aan moet en een stukje gaas ernaast !

Dit wordt het deel van de valkjes , ook het stuk voor de kooi van de grasjes is voor de valkjes , grtjs Ann

Saar

Hoi ann,
het ziet er goed uit hoor!
Maar doe je nou geen gaas onder de platen op t dak? :-\
Groetjes Saar :-\

Peggy

Zo Ann ; jullie weten wel wat jullie willen zeg  ;D  wat een ruimte zeg !  echt wel  :o
Ziet er goed uit.
Ik vroeg me toevallig wel hetzelfde af als Saar....of jullie wel of geen gaas doen onder de dakplaten...is wel makkelijk hoor...kan je veel aanhangen enzo...
Verders ziet het er werkelijk allemaal op en top uit!  Mijn complimenten hoor.

Gr Peggy

Mijn lief en trouw koppel; Joep&Guusje

Voor ons dagboek; klik hier

Saar

Citaat van: Peggy op 21 april 2008, 12:21:13

kan je veel aanhangen enzo...

Gr Peggy

Behalve dat.... Als het hard waait/stormt en je dakplaten waaien eraf, en er zit geen gaas onder dan ben je je vogels kwijt...
Groetjes Saar :-\

Dierenfreackske

Hoi Saar  ;D  dat is natuurlijk niet de bedoeling en er komt natuurlijk gaas eerst en ook nog iets om te isoleren ertussen ,hihi !  We zijn wel nog niet klaar met dat bovenste deel he ! Mijn pa was hier en het was rap rap he , en Eddy moest eerst nog gaas doen , en nu mag hij het dus anderom gaan doen , wat irritant ! We gaan het zeker goed oplossen hoor ! Niet getreurd , haha .

Dat bovenste kan er ook niet afwaaien , het is heel stevig hoor ! Grtjs