19 april 2024, 15:18:23

Hoe mijn voilere gaat worden

Gestart door Dierenfreackske, 31 maart 2008, 17:49:39

« vorige - volgende »

Sally

Hallo Ann,

Leuk topic heb je open gedaan over de opbouw van je voilere....
Ik ga het zeker blijven volgen hoor.
Ben wel benieuwt hoe het gaat worden als het af is. :D

Groetjes Sally

Dierenfreackske

Foto's , nu staat ze klaar om in te delen en gaas aan te maken
Vanuit mijn slaapkamer gefotografeerd





natacha

Hallo Ann,

Ik ga hier zeker de bouw van je voilere volgen. Het gaat prachtig worden.

groetjes
Natacha

Dierenfreackske

Hoi Natascha ....ik denk het ook wel hoor ! Grtjs Ann



Kaatje

Hoi Ann,

Wat heb jij twee kanjers van mannen in huis zeg !! De volière is nu al schitterend aan het worden en dan is hij nog niet eens af !! Ik vind dat er best wel schot in zit, vind je niet !?

Echt super om te zien hoe jouw volière stukje bij beetje wordt opgebouwd, leuk ook om straks nog eens terug te kunnen kijken als hij helemaal af is  :D

Geef die kanjers maar een heel dik compliment want dat hebben ze dus echt verdient !!

Groetjes, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...bedankt voor het compliment hoor , ik zal het zeker doorzeggen , hihi ! Ja , ik vind ook dat er best schot begint in te zitten , deze week 's avonds wat werken aan de voiliere , want dit weekend moeten we dingen gaan halen voor de communie want het begint wel te naderen he ! Donderdagavond gaat het ook al niet om te werken want dan moeten we naar een vergadering , ach , we zien wel hoe het verder evolueerd he ! Grtjs Ann



♥Debby♥

WAUWWWWWWWWw. wat wordt het mooi...  echt waanzinnig..

ik blijf je zeker volgen..!!! geweldig!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Agnes

Het is nu al mooi, en nog niet eens af :o :o

Groetjes van Agnes en de Veluwse valkjes.

Kaatje

Hoi Ann,

Hopelijk blijft het voorlopig in de avonden droog, ... echt heel fijn voor je dat er lekker schot in het opbouwen van de volière zit !!

En ik sluit me dan ook bij Agnes aan, hij is nu al heel mooi en dan is hij nog niet eens af  :D

Groetjes, Karin

Sally

Hoi Ann,

Mooi!!! En groot zeg.
Het is nu al prachtig, echt mijn complimenten!

Groetjes Sally

Sally

Hallo Ann,

Hoe ver staan jullie nu al met de voilere?
Het is al enkele dagen goed weer dus ik kan me niet voorstellen dat jullie stil hebben gezeten he? :P
Laat de foto's maar komen ;D


Groetjes Sally

carco

Dat ziet er erg mooi uit zeg!

Groetjes: Caroline.
Klik op het plaatje voor onze site!




♪ Marlies

Hoi Anne, ;D

Ik zag nu pas dit topic staan, kijk eigenlijk nooit bij dit onderwerp.

Als ik het zo bekijk hebben je vogels straks geen klagen over de ruimte.
Het wordt hardstikke mooi !!  :D

Ik ben eigenlijk ook wel benieuwd hoe het er nu bij staat. :P

Groetjes Marlies ;)

Dierenfreackske

Hoi ....even een update hier , aan de voiliere is nu nog niet zo veel veranderd en daarom had ik ook nog geen foto's gemaakt , eigenlijk kunnen we pas morgenavond een tweetal uurtjes verder werken he ! Deze week heeft Eddy dus ook heel de week weer beginnen werken en is van 7 tot 19 weg , dus is er niet veel tijd over , maar morgen gaat hij verderwerken . Dit weekend is er niet zo veel bijgekomen . Een deur gemaakt om van de valkjes naar de grasjes te komen , maar ze moet er nog aan bevestigd worden , en een steun gemaakt binnenin de voiliere  voor het grasjeskooi ! .
Ook twee kanten draad in galvaniseerd gaas bevestigd ! voor de grasjes ! Zaterdag kon Eddy niet want we moesten nog inkopen gaan doen en alles voorbereiden voor 4 mei ! Ik gan echt blij zijn als het gedaan is hoor dan kunnen we volop genieten en bezig zijn met de valkjes en grasjes in de voiliere !
Tot nu toe kunnen ze er niet in want het dak en draad moet er nog aan , er is heel veel werk aan want je kan er geen nagel inkrijgen , je moet altijd eerst boren en dan vijzen erin ,
en doordat Eddy zo'n perfectionist is duurt het lang , ik krijg er wat van  ;D, maar het zal wel mooi zijn  ;D ;D
Even foto zoeken hoor !
Jaaaaaaaa...heb ze gevonden !

Kijk maar hoe ver we nu staan , nog veel te doen he !


















Bert_85

Hola, dat ziet er mooi uit!

Zeg Ann, zo een Eddy, wat kost die per uur?  ;D
Anders mag die bij mij ook wel eens een voliere komen zetten  :)



Mutatiekweker valkparkieten

http://www.werkgroepvalkparkieten.be