28 maart 2024, 23:45:19

*-*Huize valkjespret*-* Heel veel foto's!

Gestart door Christine, 30 maart 2008, 20:58:55

« vorige - volgende »

Christine

Tijd voor foto's!! ;D ;D

Aangezien het nachthok aan een verfbeurt toe was heb ik dat maar even gedaan, ondertussen even wat pauzes genomen om foto's te maken van de valkjes!

Tosca


Miko&Tosca




Toby


Timmy:








Snowy


Snowy, Simba en Sunny


Nicky&Ricky




Ozzy


Amy ::)




Miko




Jazzy






Flutty


Freya


Dario aan het fluiten voor Amy ::)






Cathy


Zusjes Amy&Cathy :-*




Baïsha


Dit waren ze dan!
Christine

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

trienke

Hoi Christine

Ik heb erg genoten van je mooie foto's :)

Groetjes Trienek

Christine

Citaat van: trienke op 27 augustus 2008, 18:08:58
Hoi Christine

Ik heb erg genoten van je mooie foto's :)

Groetjes Trienek

Thx meid!
:-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**

Wilma1

Hoi Christine,
Lang geleden idd  ::) maar je voliere is wel een enorm grote verbetering zeg.... wat prachtig  :D :D :D je valkjes zo te zien genieten van de buitenlucht  :) zowel zon als een regenbui vinden ze heerlijk  ;)

Werkelijk heel erg  mooi  :D om in een omgeving zoals jullie wonen een voliere te hebben.

Ook je hondje GINO ziet er erg happy uit. ;)

Liefs  :-* Wilma


Kijk ook eens bij:

*DEEL1 *DEEL2 *DEEL3

Christine

Citaat van: Wilma1 op 31 augustus 2008, 22:19:39
Hoi Christine,
Lang geleden idd  ::) maar je voliere is wel een enorm grote verbetering zeg.... wat prachtig  :D :D :D je valkjes zo te zien genieten van de buitenlucht  :) zowel zon als een regenbui vinden ze heerlijk  ;)

Werkelijk heel erg  mooi  :D om in een omgeving zoals jullie wonen een voliere te hebben.

Ook je hondje GINO ziet er erg happy uit. ;)

Liefs  :-* Wilma

Idd Wilma
Heel lang geleden!
Ik heb de voliere volledig verandert dit weekend!
Ik heb drie stokken opgehangen in het nachthok in plaats van
één grote stok zodat ze genoeg slaapplaatsen hebben.
Dan heb ik gisteren nog de buitenvlucht helemaal verandert, ook een paar stokken opgehangen en dan speelgoedjes bijgehangen.
Sindsdien is Timmy echt aan het genieten van de voliere!
Ook Dario en Ozzie zijn stuk voor stuk schatjes!
Dario hoor ik constant fluiten en fluit echt aan één stuk door!
Daarstraks voor ze gingen slapen begon ook Ozzie! ;D

Groetjes
Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**