|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
Auteur
|
Topic: *-*Huize valkjespret*-* Heel veel foto's! (gelezen 1981 keer)
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
Tijd voor foto's!! 
Aangezien het nachthok aan een verfbeurt toe was heb ik dat maar even gedaan, ondertussen even wat pauzes genomen om foto's te maken van de valkjes!
Tosca

Miko&Tosca

Toby

Timmy:

Snowy

Snowy, Simba en Sunny

Nicky&Ricky

Ozzy

Amy 

Miko

Jazzy

Flutty

Freya

Dario aan het fluiten voor Amy 

Cathy

Zusjes Amy&Cathy 

Baïsha

Dit waren ze dan! Christine
|
|
|
|
|
|
 *-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*
Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy, Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**
|
|
|
trienke
Valkparkiet

Geslacht: 
|
Hoi Christine
Ik heb erg genoten van je mooie foto's 
Groetjes Trienek
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
Hoi Christine Ik heb erg genoten van je mooie foto's  Groetjes Trienek Thx meid!
|
|
|
|
|
|
Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy, Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**
|
|
|
Wilma1
Erelid
Valkparkiet

Geslacht: 

birds en cats
|
Hoi Christine, Lang geleden idd maar je voliere is wel een enorm grote verbetering zeg.... wat prachtig je valkjes zo te zien genieten van de buitenlucht zowel zon als een regenbui vinden ze heerlijk 
Werkelijk heel erg mooi om in een omgeving zoals jullie wonen een voliere te hebben.
Ook je hondje GINO ziet er erg happy uit. 
Liefs Wilma
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Christine
Valkparkiet

Geslacht: 

*-*Huize Valkjespret*-*
|
Hoi Christine, Lang geleden idd  maar je voliere is wel een enorm grote verbetering zeg.... wat prachtig  je valkjes zo te zien genieten van de buitenlucht  zowel zon als een regenbui vinden ze heerlijk  Werkelijk heel erg mooi  om in een omgeving zoals jullie wonen een voliere te hebben. Ook je hondje GINO ziet er erg happy uit.  Liefs  Wilma Idd Wilma Heel lang geleden! Ik heb de voliere volledig verandert dit weekend! Ik heb drie stokken opgehangen in het nachthok in plaats van één grote stok zodat ze genoeg slaapplaatsen hebben. Dan heb ik gisteren nog de buitenvlucht helemaal verandert, ook een paar stokken opgehangen en dan speelgoedjes bijgehangen. Sindsdien is Timmy echt aan het genieten van de voliere! Ook Dario en Ozzie zijn stuk voor stuk schatjes! Dario hoor ik constant fluiten en fluit echt aan één stuk door! Daarstraks voor ze gingen slapen begon ook Ozzie! 
Groetjes Christine
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pagina's: 1 2 [3]
|
|
|
|
|
Pagina opgebouwd in 0.073 seconden met 19 queries.
| |
|