13 juli 2025, 02:58:41

Ook nieuw even voorstellen

Gestart door Steven, 6 april 2008, 20:54:32

« vorige - volgende »

Steven

Hoi,

Mijn naam is Steven, 36 jaar, woonachtig in de provincie Antwerpen (Belgie). Samenwonend en papa van Yana (11jaar). Als beroep ben ik verkoopsleider Benelux-Frankrijk  voor een Amerikaanse firma .Afgelopen vrijdag hebben we bij Hobbykwekerij De Valkparkiet te Sliedrecht , Lorre opgehaald.
Lorre is een 5 week oude Albino (rode oogjes) valkparkiet.
Dus hij dient nog met de hand te worden grootgebracht, verder is het valkje superlief, begint al aardig te klimmen (onder supervisie wel te verstaan) ;D, en stijgt af en ook al eens op. Verder vertoont hij veel activiteit en heeft al meermaals het waterbakje gevonden (al dan niet met opzet)

Wij hebben voordien ook al 2 valkparkieten  gehad ( 1 handtamme) en 1 wilde , beiden konden echter al zelfstandig eten.

Verdere interesses die ik heb  , zijn onze engelse bull-dog Tibaux ( 10 jaar) en verder hou ik er wel van om wat te sleutelen aan de Golf Cabriolet type 1.

Ik hoop hier veel tips op te pikken, ben nu nog druk om alle info eens door te spitten, maar ik ben zeker dat ik ook af en toe wel eens met een vraag zal komen....

dus tot binnenkort

mvg
Steve

Anja

Hoi Steven,

op het forum. ik hoop dat je hier veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door gaat brengen.

Mag ik vragen waarom je hebt gekozen voor een valkje die je zelf nog pap moet geven ipv een zelfstandig etend valkje?

Groetejs Anja