19 april 2024, 21:25:18

Paddy & Indy

Gestart door Inge88, 7 maart 2007, 20:51:38

« vorige - volgende »

Inge88

Even een update.
Paddy en Indy beginnen allebei te ruien, wordt dus extra stofzuigen de komende tijd. De afgelopen dagen heb ik de valkjes extra aandacht kunnen geven en dat is te merken aan ze! Ze zitten nu constant bij me, zelfs Indy is niet bij me weg te slaan  ;D
Gisteren ook even de tijd genomen om bij beide de nageltjes te knippen, want deze werden nu wel erg scherp.
Ik krijg door de boekjes waar jongen zijn geboren ook echt zelf zin in een nestje van Paddy & Indy, lijkt me zo leuk! Kan ook niet wachten tot ik volgend jaar een eigen stek heb, zodat er een grotere kooi komt met de nodige inrichting en ik ook kan gaan denken aan een 3e en 4e valkje!

Caroline

Hoi Inge, wat een gave handtekening  heb je gemaakt, joh, super!!!  :D
Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Inge88

23 maart 2008, 21:48:11 #902 Last Edit: 23 maart 2008, 21:51:34 by Inge...
Hoi Caroline,

Dankje! Vond het ook weleens tijd worden voor een nieuw  :D

Dierenfreackske

Hoi hoi ...ik vind het een schitterende handtekening hoor , echt
heel mooi , dat mag ook wel gezegd he ! Alvast nog een fijn paasweekend hoor ! Grtjs Ann



Lin

Inderdaad leuke handtekening..maar ja dat is je opleiding toch ook? :D Tja een nestje kan ik mij wel voorstellen in jouw situatie. En anders koop je nu alvast een jonkie kan je die later aan een jong van jezelf koppelen.


Volg onze kwekerij ook op Facebook (klik op Like)

Inge88

23 maart 2008, 22:23:30 #905 Last Edit: 23 maart 2008, 22:26:59 by Inge...
Hoi Ann,

Dankjewel!

Hey Lin,

Dankje. Ik doe inderdaad een multimedia opleiding dus ben wel veel in de weer met dit soort programma's, ideaal dus!  :D
Hoezo kan je het je wel voorstellen in mijn situatie?  ::)
Ik wacht met het 3e en 4e valkje voor mezelf tot ik echt een eigen stek heb... momenteel reis ik natuurlijk nog met Paddy & Indy en om nu er nu nóg één steeds heen en weer te moeten nemen, wordt beetje ... :-X Maar volgend jaar zal ik zeker een jong reserveren en een eigen jong houden.

Is eigenlijk al een beetje bekend bij wie van de ouders van Paddy de split bont ligt? Zou super zijn als Paddy die split draagt, want Indy is zeer waarschijnlijk ook bont of split bont  :D En nóg geweldiger zou zijn als Paddy ook split gepareld is, maar dat is waarschijnlijk niet zo hè?

danielle

Hoi Inge,
Je hebt inderdaad echt een super mooie handtekening! Echt knap gedaan.
Wel moeilijk om nog een jaar te wachten, met een nestje, als je nu al de kriebels krijgt. Maar het is inderdaad niet echt haalbaar, als je nog zo druk met studie bent en af en toe met ze moet reizen.

Groetjes Danielle

Inge88

Hey Danielle,

Misschien als de valkjes er echt aan toe lijken te zijn, van de zomer... want dan heb ik wél de tijd en als het goed is ook een bijbaan in de stad waar ik studeer en op kamers zit, dus hoef niet te reizen... maar in dat geval zal ik nog geen jong houden... maar verstandiger is denk ik toch nog een jaartje wachten...

Ik zal eens in jouw boekje neuzen hoe het nu met Izzie gaat en je nieuwe valkje :)

Anja

Hoi Inge,

ik kan me voorstellen dat je zelf een nestje valkjes wilt. Fijn dat alles goed is met Paddy en Indy.

Ook ik moet bekennen dat je een erg gave handtekening hebt.

Groetjes Anja