28 maart 2024, 09:52:07

niet verteerd voedsel

Gestart door FroukjeH, 23 maart 2008, 19:55:55

« vorige - volgende »

FroukjeH

 :D Jippie!!!!!!!!!!! Ze zijn weer thuis! Mocht ze om 5 uur ophalen.
Uit het mestonderzoek was niets naar voren gekomen. Bloedonderzoek zou nog een verdere stap zijn, maar dat wou de VA nog even niet doen (vanwege hoge kosten). Hij vermoedt dat de stress van het nagelknippen in combinatie met narcose en het niet krijgen van grit de oorzaak is. Heb direct grit laten halen ;) Rosco moe tot na het weekend nog aan de antibiotica en nog iets poederachtigs moet door hun voer. Sjakie is fit :)
Ze moet even de tijd hebben. Ze moet onder de warmtelamp.
Over een maand moeten ze terugkomen voor een vitamineboost. Rosco blijft nog even een zorgenkindje dus.
Ben in ieder geval heel blij dat ze terugzijn. Sjakie begon ook direct te roepen toen hij mij hoorde. En toen ze het huis in kwamen begon ook Rosco om het hardst mee te roepen. Lief he?
Ben zo blij dat ze er weer zijn al is Rosco nog lang niet fit. Maar dat gaat ook komen.
Prima VA! Heeft veel uitleg gegeven. Heel goed voor een leek zoals mij :-\

Gerda

Hoi meiske,

Ik ben blij voor je dat Sjakie en Rosco weer lekker thuis zijn.
Fijn dat de VA je zoveel ondersteuning geeft!

Verwen ze maar lekker!

Liefs, Gerda

FroukjeH

Doe ik!
Ze voelen zich weer helemaal thuis. Ze doen niets anders dan eten. Goed teken denk ik :) Dit keer met grit :-\
Rosco zit nu even op de kooi. Ze is er zelf uitgeklommen. Sjakie was er direct uit. Weet niet wie er blijer is: Sjakie en Rosco of ik. Heb net wat foto's gemaakt






Anja

Hoi Froukje,

Wat een goed nieuws zeg. Gelukkig dat je 2 schatten weer thuis zijn.

Geef ze maar een hele dikke knuffel.

Groetjes Anja

FroukjeH

Zal ik doen  :)
En nogmaals bedankt voor je steun  :-*

Kaatje

Hoi Froukje,

Wat een goede berichten zeg, heel erg fijn om te lezen dat je Rosco en Sjakie weer lekker in huis hebt. Ik ben echt ontzettend blij voor jullie !

Leuke valkjes, .... geniet er maar lekker van dat je je lieverds weer thuis hebt en geef ze maar een dikke knuffel  :-* :-*

Hopelijk zijn ze echt weer heel erg snel de oude !

Groetjes, Karin

FroukjeH

 :D Werd zonet bij thuiskomst schreeuwend ontvangen door vooral Rosca. Goed teken. Ze wilde uit de kooi! Zit nu op haar speeltoestel. Heb het gevoel dat ze langzaam weer aan het opknappen is. en ik heb weer iets geleerd: grit geven  :-\

mieke rosie

Wat een opluchting voor jou en je valkjes!!
Ze zullen wel wat schade in te halen hebben.
Dat wordt een heel gekwetter en geknabbel volgens mij. Gefeliciteerd.
Mieke

FroukjeH

Ze hebben idd heel wat in te halen. Ze doen niets anders dan eten. En dat na twee nachten te zijn weggeweest :-\

Kaatje

Hoi Froukje,

Super hoor deze berichten, ... daar word ik echt gelijk weer helemaal blij van !! Ze doen het gelukkig weer prima, ... een echte opluchting voor je meid !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

Zeker een hele opluchting. En dat na twee nachten. Hoe lang heb jij je Paco wel niet moeten missen.
Als ik zie hoe veel mijn vogeltjes nu eten dan snap ik waarom hij zoveel afviel. Ze eten toch minder dan blijkbaar. Mijn valkjes waren ook nog eens met z'n 2-en dus dat is minder stress zou je zo denken.

Kaatje

Hoi Froukje,

Paco is maandag 3 maart opgenomen en ik ben hem ( tegen hun advies in ) een vrijdag de 14de weer gaan halen, hij heeft dus 11 dagen in de kliniek gezeten !!

Ik denk dat het zeker veel uitmaakt dat jouw valkjes samen hebben gezeten, .... ze zijn natuurlijk vertrouwd met elkaar en dat scheelt de helft denk ik hoor !!

Nogmaals ik ben heel erg blij voor je dat je valkjes weer opgeknapt zijn, ... geniet er maar fijn van meid !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

Goed van je! Meestal is het goed om op je eigen gevoel af te gaan...... Je kent je eigen beestje toch het beste. 11 dagen is wel vreeeeeeeselijk lang.
Denk ook dat het scheelde dat ze samen waren.

Rosco is aan de beterende hand. Ze onderneemt al weer wat, maar is vooral met voer bezig. Sjakie is himself again. Arme Rosco krijgt zo nu en dan een snauw.