28 april 2024, 09:39:57

niet verteerd voedsel

Gestart door FroukjeH, 23 maart 2008, 19:55:55

« vorige - volgende »

FroukjeH

Blij dat het met Paco nu goed gaat. Ga dat ook voor ogen houden, want hij is wel heel ziek geweest.
En die opbeurende regel aan het eind van je verhaal doet goed. Al blijft dat nagelknippen natuurlijk nog wel even hangen totdat ik weet wat de oorzaak is :-\
Hou mezelf steeds maar voor dat Rosco niet achteruit ging, dat ze dus nu alleen maar vooruit kan gaan.
Was het maar vast morgen half 9


Kaatje

Hoi Froukje,

Ik weet haast zeker dat het nagelknippen hier niets mee te maken heeft, .... misschien heeft het een klein beetje stress veroorzaakt maar het is niet de oorzaak, dus probeer je dit niet kwalijk te nemen want dat heeft helemaal geen toegevoegde waarde nu.

Je hebt heel goed gehandeld en Rosco en Sjakie worden nu gewoon heel goed bekeken en misschien valt het allemaal heel erg mee !

Owhh ik weet nog goed dat ik elke dag op de klok zat te kijken want ik kon vanaf 11:00 bellen, ik hoop dat je wat zult slapen vannacht en je morgen iets meer te weten komt en ze je een beetje gerust kunnen stellen !!

Hou de moed erin meid, Rosco en Sjakie doen echt hun best voor jou en missen jou net zoveel als jij hun, hopelijk kan je ze weer heel snel in je armen sluiten  :-* :-*

Groetjes, Karin

FroukjeH

Ja die klok draaide niet zo snel als normaal.
Rosco en Sjakie zaten onder de warmtelamp. Hadden wel iets gegeten (deden ze hier ook wel) en waren niets meer afgevallen. De VA was er morgen pas weer. Hij had nog een aantal onderzoeken lopen. Ze blijven dus in de kliniek ter observatie. Kan morgen weer bellen tussen 8 en 9

Kaatje

Hoi Froukje,

Fijn dat je al hebt kunnen bellen ! De VA zal morgen wel wat onderzoeken gaan doen denk ik, .... heel erg fijn om te lezen dat ze verder niet meer zijn afgevallen !!

Succes weer met wachten !

Groetjes, Karin

FroukjeH

Hij heeft al wat onderzoeken gedaan maar daar zal ik morgen hoop ik wat meer over te weten komen.
Gelukkig :-\ moet er ook nog gewerkt worden. Dat scheelt in afleiding.
Was wel stille thuiskomst. Normaal gillen ze met z'n tweeën, want dan willen ze los. Voordeel is wel dat ze met z'n 2-en in de kliniek zijn. Al zijn ze niet de dikste vrienden, ze hebben wel steun aan elkaar  :)

Kaatje

Hoi Froukje,

Daar zat ik dus ook heel de tijd aan te denken dat ze in ieder geval samen in de kliniek zitten en elkaar dan toch niet hoeven te missen !

Ik hoop dat je morgen in ieder geval wat meer te horen krijgt over de eventuele onderzoeken tot op heden .... Gelukkig heb je inderdaad wat afleiding, dat scheelt natuurlijk in ieder geval weer wat !!

Morgen kan je in ieder geval weer bellen, hou je haaks hè !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

Doen m'n best en blijf voor ogen houden dat ze niet achteruit gaan en dus alleen nog maar vooruit kunnen gaan. Ze zijn samen dus minder stress erbij. Kunnen ze wat "bekvechten". En dan weet ik direct of Rosco beter is :) als ik dat hoor, want het is een tante. Maar wel mijn heerlijke lieve tante
Lief dat je zo mee leeft! :)

Anja

Hoi Froukje,

Jeetje zeg. Ik schrik ervan wat ik lees. Je 2 schatten zijn opgenomen bij een VA :'( :'( :'(

Nou ik ga nog harder voor je duimen. Wat duurt wachten dan toch lang hè. Ze zijn iig stabiel gebleven lees ik wel. Ik hoop dat je morgen iets meer info gaat krijgen.

Het zal idd stil zijn als je thuis komt. Maar bedenk wel dat ze nu op een goede plek zijn waar ze de zorg krijgen die ze nodig hebben.

Meid ik leef met je mee hoor. Heel veel sterkte en er wordt hier aan je gedacht.

Een hele dikke knuffel voor je :-* :-* :-*

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Froukje,

Heel graag gedaan hoor, ik vind het ook eigenlijk vanzelf sprekend omdat ik ook in de zware periode met Paco enorm gesteund ben, en weet hoe goed dat doet !!

Ik hoop dat ze snel gaan bekvechten, dat is dan een heel goed teken, begrijp ik !!

Er wordt hier ook zeker geduimd en aan Rosco, Sjakie en jou gedacht !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

Hoi lieve Anja en Karin,

Fijn die steun :-* Tot anderhalve week geleden keek ik zo nu en dan eens op dit forum maar had me niet ingeschreven. Nu na 1 week zulke lieve reacties en medeleven. Dank jullie wel!
Heb net een poging gedaan om een foto van mijn tweetal er bij te zetten, maar weet nog niet echt hoe dat werkt.
Afgelopen zaterdag had ik foto's van ze gemaakt samen met Nada (mijn bouvier). Dan is ook goed te zien dat Rosco helemaal bol rondloopt. Toen de kerstfoto er bij en dan zit ze als een parmantige dame op hun speeltoestel.
Heb Sjakie in september gekregen als maatje erbij voor Rosco. Hij was toen volgens de mevrouw van de dierenwinkel een week of 9 (al leek hij ouder in mijn ogen). Dacht dat het wel leuk zou zijn. Daar dacht ze duidelijk anders over haha. Ze accepteert hem/haar wel hoor. Al moet ie niet denken dat ie wat te vertellen heeft. Aan de andere kant laat ze zich  soms door hem  weg jagen bij het voer en dan stelt al die poeha niets voor. Bij de VA gingen ze dichtbij elkaar  zitten dus ben ik nog steeds blij dat ze daar met z'n tweetjes zitten.

Anja

Lieve Froukje,

Heel erg graag gedaan hoor. We zijn er hier voor elkaar door dik en dun, in goede en minder goede tijden.

Ik heb een link voor je waar uitgelegd wordt hoe je een foto kunt plaatsen. Mocht het niet lukken dan stuur me maar een IM dan geef ik je mijn mailadres en dan zal ik de foto's voor je plaatsen.

http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,16188.msg258777.html#msg258777


Nogmaals Froukje heel veel sterkte en ik hoop morgen dat je wat meer komt te weten.

Een hele dikke troostknuffel,

Anja

FroukjeH



hoop dat het gelukt is zo

Anja

Hoi froukje,

Het is zeker gelukt. Wat een prachtige valkjes heb je. En wat een gezellig speelplaatsje hebben ze zeg.

Ik hoop echt dat je ze weer snel in je armen mag sluiten.

Groetjes Anja

Kaatje

Hoi Froukje,

Wat een leuk speeltoestel en inderdaad, je valkjes zitten er parmantig bij !! Heb je dit speeltoestel helemaal zelf gemaakt, of misschien je man dan bedoel ik !?

En nogmaals heel erg graag gedaan hoor dat steunen, toen ik voor het eerst op het forum kwam ben ik ook enorm warm onthaald, wat dat betreft ben je hier echt in een heel warm "nest" terecht gekomen  :D

Ik hoop dat je morgen iets meer te weten zult komen en fijn als je ons op de hoogte wilt houden !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

Het speeltoestel heb ik er direct bij gekocht toen ik Rosco kocht. Die versierselen er om heen waren voor de kerstkaart.
Er zit normaal nog een speeldoosje aan waaruit ze touwtjes kunnen trekken.
Ik mag zo weer bellen. Spannend. Hou jullie vanmiddag weer op de hoogte want ik moet zo werken. Tot later.