28 maart 2024, 23:14:11

niet verteerd voedsel

Gestart door FroukjeH, 23 maart 2008, 19:55:55

« vorige - volgende »

Anja

Hoi Froukje,

Ik blijf voor je duimen meid. Hoop  dat ze helemaal opknapt hoor.

Groetejs Anja

FroukjeH

Fijn dat je zo meeleeft. Doet goed :)
Heb net mijn andere valkje ook maar even gewogen. Hij is in de rui maar bleek ook te zijn afgevallen. Hij doet niet ziek aan nog. Ga morgen meer hulp zoeken.
Net al weer bij de DA geweest. Bij het inspuiten van de antibiotica zal alles op mijn shirt en niet in zijn snaveltje. Nieuwe antibiotica gehaald :-[

Anja

Hè meid toch wat een gedoe.

Als ik je kon helpen dan deed ik het hoor. Ik hoop dat je morgen meer hulp krijgt. Heb inmiddels ook een kaarsje voor je branden.

Dikke knuffel,

Anja

Kaatje

Hoi Anja,

Dat de kleur van de ontlasting een beetje veranderd kan heel goed van de AB komen ! Ik ben blij dat je valkje stabiel is en toch wat van het gekookte ei heeft gegeten ! Ook ik duim voor je valkje hoor, succes als je naar een andere DA gaat, heel verstandig van je !!

Groetjes, Karin

FroukjeH

ach wat een lieve reacties dank jullie wel.
Dit moet goed komen zo.
Ik vind het zelf heel positief dat ze stabiel is en put daar hoop uit en met jullie duimend op de achtergrond moet het helemaal lukken

monica

Hoe is het nu met het valkje?

FroukjeH

Rosco is nog steeds hetzelfde. Gaat niet vooruit maar gelukkig ook niet achteruit.
Heb om 14.15 een afspraak bij een andere dierenarts. Net zoals die van het weekend een VA. Heb deze dierenarts doorgekregen van de dierenwinkel waar ik mijn vogels gekocht heb. Die heb ik vanmorgen eerst ook gebeld. Het is een dierenwinkel waar ze erg met vogels bezig zijn. Tot nu toe heb ik steeds hele goede adviezen van ze gekregen.
Hoop dat ik vanmiddag te horen krijg wat ze nu heeft en vooral wat ik er aan kan doen. Neem mijn andere valkje Sjakie ook mee. Jullie horen het van me!

Kaatje

Hoi Froukje,

Ik hoop dat de VA raad weet, ... ik wil je daarom even heel erg veel succes wensen !! Ik zal aan je denken om 14:15 !!

Groetjes, Karin

Saar


FroukjeH

Blijf nog maar even doorduimen lieve allemaal :-[
Rosco en Sjakie zijn in de kliniek gebleven. Daar schrok ik toch wel even van. Al begint het nu een beetje door te dringen :'(
De da gaat ze een vitaminestoot geven en mestonderzoek doen. Komt daar niets uit dan gaan ze verder zoeken.
Mag morgen om half 9 bellen. Dat duurt nog wel heel lang.....

monica

Wat vervelend voor je zeg,..en die onzekerheid :-\
Er word nu i.i.g. wel beter naar ze gekeken dan bij die andere da ;).
Hopelijk loopt het allemaal goed af.

FroukjeH

Dat hoop ik ook, want ben nog maar net thuis maar het is hier vreselijk stil (al kwetteren de grasparkieten wel en lopen de honden hier rond). Zit steeds naar die lege kooi en speeltoestel te kijken. Ga ze nu maar even schoonmaken. Komen ze in een superschone kooi als ze weer thuiskomen

Kaatje

25 maart 2008, 17:37:49 #27 Last Edit: 25 maart 2008, 17:39:59 by Kaatje
Hoi Froukje,

Jeetje, ... ik ben er stil van  :( Heeft de DA verder nog wat gezegd waarom ze Rosco en Sjakie wilt houden daar !? En waar zitten ze nu precies !?

Mijn valk Paco is vrijdag 14 maart na 11 dagen uit de kliniek gekomen vanwege een kropontsteking, ik heb hem daar maandag 3 maart gebracht en hij was gelukkig nog in goede conditie omdat we er heel snel bij waren maar hij heeft in het eerste weekend een giga dip gekregen en toen ik hem die maandag ging bezoeken was hij in totaal 20 gram afgevallen !

Ik leef echt ontzettend met je mee en ik zal zeker blijven duimen, ... wat een afschuwelijk gevoel is dat hè om je valkje/valkjes te moeten achterlaten .... er spookt van alles door je hoofd  ::)

Blijf vertrouwen houden en probeer alle positiviteit die je in je hebt naar Rosco en Sjakie te stralen, ik doe met je mee ! Beloofd !!

Hou je haaks meid, ...ik weet hoe je je voelt !

Groetjes, Karin

FroukjeH

 :'( :'( en na die lieve woorden kwamen de tranen....
Had jouw Paco ook in mijn achterhoofd toen ik ze daar liet. Hoop dat het niet zo lang gaat duren, want dat leek me al vreselijk toen ik het verhaal van Paco had gelezen. Meid wat heb jij een rottijd gehad. Gaat het nu wat beter?
De Da had geen idee volgens mij. Hij heeft gewoon een aantal dingen opgenoemd en heel veel gevraagd. Mijn valkjes zijn nu in Leeuwarden in de kliniek. Heb er wel een goed gevoel bij. En ik probeer idd heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel positief te blijven denken al valt dat niet altijd mee

Kaatje

Hoi Froukje,

Het enige wat we nu moeten denken is dat ( hoe moeilijk dat ook is ) Rosco en Sjakie op een hele goede plek zitten waar ze alle middelen hebben om Rosco en Sjakie beter te maken !

Ik kreeg ook gelijk weer een krop in mijn keel toen ik las dat Rosco en Sjakie daar gebleven zijn en denk heel veel aan je omdat ik weet hoe machteloos je je nu voelt !

Nu gaat alles gelukkig weer beter met Paco en ook heeft hij zijn oude gewicht weer terug, ... hij fluit, is vrolijk en doet alsof er nooit wat gebeurt is ... maar bij mij staat dit nog echt in mijn geheugen gegrift, toch probeer ik niet meer terug te denken !!

De DA zal proberen dingen uit te sluiten, zoals bepaalde baterieën in de ontlasting of misschien wel in de krop ... Ondanks dat je valkjes niet gespuugd hebben kan er wel een beginnende bacterie zitten en dan ben je er ook nog op tijd bij !!

Je hebt in ieder geval gedaan wat je kon en ze vol vertrouwen daar gelaten,... en nu gaan we keihard duimen dat Rosco en Sjakie snel op zullen knappen, ... hou je taai hè meid !! Ik zal zeker heel veel aan ze denken en positief blijven, ...dan gaan we er gewoon vanuit dat ook met jouw valkjes alles goed komt !!

Knuffel voor jou ... je hebt ontzettend goed gehandeld !!

Groetjes, Karin