29 april 2024, 00:34:29

Amanny's verhalen!! Update!!!

Gestart door *~Jeanine~*, 23 maart 2008, 14:54:59

« vorige - volgende »

Saar


Dierenfreackske




Anke

Hoi Amanny,
Ik vind het heel erg voor je dat Melody is overleden
:'( :'( :'( :'( :'(
Heel veel sterkte meis!!!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Petra*

Hoi Amanny,

Jij ook veel sterkte toe gewenst met het verlies van jullie Melody!
Fijn dat er toch nog een broertje naar jullie en naar oma komt!
Is ze toch nog een beetje bij jullie  ;).

Groetjes Petra.


Jonge tamme valkjes zoeken goed huisje !

Gerda

Lieve Amanny,

Wat een verdrietig nieuws over Mellody!
Ik schrok er van! Het is logisch dat jij en Amir en je mama erg verdrietig zijn.
Hoe raar het ook klinkt, het is ook fijn dat jullie er verdrietig om zijn, want dat betekent dat jullie veel van jullie valkjes houden, en zelfs van de valkjes die nog bij jullie komen wonen!
Gelukkig kunnen jullie blij zijn met het broertje van Mellody en hij wordt vast net zo knap als Pablo. Hij neemt dan Mellody toch een beetje mee!

Heel veel liefs, Gerda

natacha

Ik wil ook jou heel veel sterkte wensen, ik weet hoe verdrietig je nu bent. Maar kop op. Melody zal nu heel gelukkig zijn in de valkenhemel, misschien is die nu wel aan het spelen met Berlioz.

Groetjes
Natacha

•=Bonnie=•

Wat jammer van Melody, heel veel sterkte.

*Manon*

Hoi Jeannine,

Had ik hier gisteren een berichtje geplaatst, zie ik nu dat ie er helemaal niet staat  ??? ??? ???

In ieder geval ben ik me rot geschrokken van het bericht dat Melody overleden is.
Kan me voorstellen dat de schok bij jullie erg groot is, eigenlijk had niemand dat ooit verwacht, er waren immers geen aanwijzingen dat Iris/Melody het niet goed deed en dan gaat het toch allemaal ineens zo snel en is ze er ineens niet meer...  :(

Ik wil jullie heel veel sterkte wensen met dit verlies van jullie mooie kleine meisje Melody.

Groetjes Manon

Lisa

Hoi Amanny,

Pfoe ik moest even bijlezen. Er zijn nog leuke foto's geplaats van Shanti en de rest :). En wat een goede punten voor je proefwerken. Ik vind heel er stiekem dat Shanti een beetje op Yesni lijkt ::) :-X.
Je vogeltjes die naar je toe komen zijn echt knuffels zeg :o en Shanti is echt al groot tegenover de andere zeg :P.

Zo hee dat zijn mooie foto's van Dobey en wat heeft die een mooie kooi zeg ;D en wat zit Dobey lief bij je zeg echt een kroelkipje ;D

Jij ook heel veel sterkte met het verlies van Melody.

Liefs Lisa

danielle

Hoi Amanny,
Ik las het vandaag van jullie lieve Melody  :'( .
Ik wil je echt heel veel sterkte wensen.
Ook al woonde ze nog niet bij lullie, je kon merken dat je echt al gek op haar was, wat ook logisch is, want het was een heel lief valkje om te zien.
Ik denk aan je, het is niet niets om een valken vriendje te verliezen.

:-* Danielle

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Coco en Chantal

Hoi Amanny

Hier weer een foto update van jullie 3 meisjes. ;D

Shanti












Twinkel












Belle










Ze doen het alle 3 super goed.

Shanti woog vanmorgen 92 gram en wil steeds minder pap hebben, ze begint al zelf goed te eten.
Shanti heeft al 2 keer gevlogen ;D

Twinkel het heerlijke bedelvalkje ;D, ze woog vanmorgen 100gram :o, tot nu toe wel de ondeugenste van de 3  ;D

Belle woog vanmorgen 96gram en kan ook ontzettend goed bedelen 8), belle is tot nu toe een aardig rustig valkje.
Dus zoals je ziet de gewichten zijn gewoon prima.
Groetjes Chantal en de valkjes


Dierenfreackske

Hoi Jeannine ....ik heb heerlijk genoten van je hele lieve foto's van Belle Georgi Twinkel en Shanti...wat zijn het toch lieverds he ! Grtjs Ann



Mara

Hoi Amanny

Wat zijn de valkjes van zowel Chantal als Caroline mooi zeg. Nou nou, prachtig gewoon. Ik persoonlijk vind Gorgi ook heel erg mooi zeg!  :-*

Hoe is het vandaag met je?

Groetjes

mara