19 maart 2024, 11:32:39

Lekkernij

Gestart door Lique, 14 oktober 2002, 20:04:50

« vorige - volgende »

Lique

[shadow=beige,left,300]
Hoi allemaal,
Ik was laatst in een dierenzaak, en zag daar iets staan, Vitacraft Frutti-cocktail. Dit is een lekkernij voor papegaaien en valkparkieten. Mijn valkjes vinden dit heerlijk.
Het kost ongeveer € 2.70 in de dierenzaak.

Groetjes @ngelique
[/shadow]  

Diana

16 oktober 2002, 12:25:46 #1 Last Edit: 16 oktober 2002, 12:27:07 by Diana
Dat vinden ze zeker weten lekker ja! Alle vogels in mijn voliere zijn er dol op en die stokken zijn best wel duur dus ze krijgen het maar af en toe! Maar ik had een keer gelezen dat gedroogd fruit voor verstoppingen kon zorgen en dat bestaat tog uit gedroogd fruit?? en het was ook slecht in de kweekperiode voor de jongen, maar ik weet niet of dat waar is.


Hester

13 november 2002, 18:55:06 #2 Last Edit: 19 maart 2003, 21:19:42 by Angelique
Mijn valkje vindt het wel lekker maar laat er ontzettend veel aan vast zitten terwijl ik het best lang laat hangen. hij moet er dan gewoon niks meer van weten. Gek he? Het zelfde is ook met trostgierst als je het er in hangt eet ie er wat van de dag er op moet ie er niks meer van weten. Wat ie wel lekker vindt, die rode stegels vinden ze leuk om mee te spelen. dit verpulveren ze alleen maar.

Groetjes, Hester

Natalie

mijn valkje Pino vindt die fruitstaven ook heel lekker. Ik had laatst ook nog iets anders van Vitakraft geprobeerd, dat was een doosje met allerlei stukjes gedroogd fruit, maar dat was niet zo'n succes,...de wormen kropen eruit! Bah! :P