26 april 2024, 22:41:48

Ontwormingsmiddel?

Gestart door Tara, 26 oktober 2003, 13:40:41

« vorige - volgende »

Tara

Ahhh wat lief Cybergirlie, maar dat hoeft toch helemaal niet, dan voel ik me zo schuldig dat je dat wil opsturen. Maar dan moet ik wel ff je adres ofzow als het goed zou zijn, om je het geld op te sturen dan hoor ;).

Cybergirlie

Tara ,

Ik mail je er nog wel over oke,via hotmail.
En het zal niet zo veel werk zijn opsturen toch!

Groetjes Cybergirlie

mastolk

Hoi Tara.

Als cybergirlie het wil doen ok. Maar als ze het niet kan vinden morgen..wil ik het best voor je halen (als de baby er nog niet is dan) hoor. De winkel zit hier in het centrum. geen probleem dus.
Maar goed...als het nodig is stuur je maar een im. Dan hoor ik het wel. En lukt het me niet!? Dan zet je toch ff een berichtje op het forum? Er zijn vast genoeg mensen die  het je toe willen zenden.

Groetjes MArgrietha

Cybergirlie

Hoi Tara en Margrietha,

Ik denk dat ik het wel zal vinden hoor want we hebben hier toch wel genoeg dierenwinkels waaronder 1 veel vogels verkopen.Dus dan kan Margrietha gewoon lekker rustig aan doen :)Het zal je maar gebeuren sta je daar in de da en dan gebeurd het. :D (grapje hoor Margrietha)
Maar Tara ik heb in iedergeval een mailtje naar je hotmail gestuurd.Ik hoor het allemaal wel.

Groetjes Cybergirlie

Paul

Hoi Tara,

Citaatje kan ontwormingsmiddel het best 2x per jaar geven. Het is het best dat je het gebruikt als voorbehoedsmiddel,

Ik dacht dat je juist jonge valkjes wilde hebben
 ;D

Wat je zou kunnen doen is even de importeur bellen van dat ontwormingsmiddel die kan je zo vertellen waar ze het bij jou in de buurt verkopen.
Ik had wel eens van Bogena en dat heb je ook zeker in België.

En Cybergirlie,
ALs je valkjes buiten hebt is de kans op wormen veel groter dan dat je ze binnen hebt.
Eigenlijk geld de regel dat als je een nieuw valkje erbij neemt dan in elk geval dat valkje preventief ontwormen voor je hem bij de anderen zet.
Maar binnen loop je in elk geval minder kans op wormen maar het kan natuurlijk wel.
Dus als het je niet lekker zit kan je het gewoon een keer doen.

Groetjes, Paul

Tara

CitaatHoi Tara,


Ik dacht dat je juist jonge valkjes wilde hebben
 ;D


???? Wat bedoel je????? Met voorbehoedsmiddel mss ? Dat ze dan geen kleintjes kunnen krijgen? Bedoel je dat? ::)

mastolk

HOi Tara,

Ja ik neem aan dat PAul dat bedoelt ja.
Ze gebruikt het als voorbehoedsmiddel voor valkjes (is een andere naam voor anticonceptie)

Groetjes Margrietha

Tara

Anticonceptie?

Ahh laat ook maar, ik weet wel waarover het gaat. Maar met dit 'voorbedoedsel' bedoel ik namelijk dat ze geen wormen krijgen, i.p.v. dat ze geen kinderen krijgen ;D, valkenkindjes wil ik zow dolgraag hebben ;).

Groetjes, Tara

mastolk

26 november 2003, 20:42:49 #23 Last Edit: 26 november 2003, 20:43:26 by mastolk
Hoi Tara.

Ik vond het al een beetje vreemd dat je het niet helemaal begreep. anticonceptie is een ander woord voor voorbehoedsmiddelen (is dat tipisch nederlands ofzo!?)

En Cybergirlie,
ik hoop ook niet dat de baby er 'zomaar' in een winkel uitvalt...maar dat zal niet zo snel gebeuren. het is de eerste  en het kan wel (heb ik gehoord) 36 uur duren...nou dat hoop ik niet. Dan denk ik dat ik de natuur wel ga helpen. Als je nl veel mentholsnoepjes eet, een pit (binnenste) van een annanas enz. kun je het wel een beetje opwekken...tja heb ik gelezen. Nou reken dan maar dat ik alles ga proberen!!! Maar goed...ik merk het vanzelf he?! ;D
Alles zit er nu nog in...en ik moet zo naar de verloskundige dus ik hoor het wel weer hoe het is.
HAHahA dit gaat ook weer lekker over valkjes...maar goed! Ik kap er nu mee.

Groetjes Margrietha

Tara

Vandaag komt de dierenarts voor onze hond Queeni, ze vinden het best dat we haar laten inslapen, daar ze al 10 jaar oud is (oud voor een dobermann). En ze is echt heel erg ziek, maar we weten niet, of 'pa' dat wel wil, want die houdt echt heel erg veel van haar .... :(.

Ondertussen vraag ik 'm ook even om ontworming, misschien dat die dierenarts wat weet. Ik ga het jullie dan weten te zeggen ;).

Groetjes, Tara

Tara

Hoi allemaal,

de DA is hier voor onze hond. Maar m'n ma gaat toch ff vragen om ontwormingsmiddel, daar ik veel te verlegen ben ::)

Speedy

ja nu kan je alles vragen, maakt niks uit..daar is ie voor en hij zou het zeker moeten weten waar je het over hebt.
Of ie het bij zich zal hebben, denkl het niet.

Tara

Hoi Trudie,

denk het ook niet, maar kan het wel bestellen natuurlijk :).

Ahh de andere 3 honden doen irritant >:(.

Groetjes, Tara

Speedy

Ja die voelen dat er iets is joh...zielig hoor...


Tara

Ja inderdaad, maar dan als ze afscheid wilden nemen, liet Queeni het niet eens toe, ze snauwde ze weg :-[.

Groetjes, Tara