22 mei 2025, 23:25:52

E-mail fam. Dorsten

Gestart door PeterVaart, 18 februari 2008, 08:04:11

« vorige - volgende »

PeterVaart

Hallo. Ik ben op zoek naar het E-mail adres van Karin en Gerrit Dorsten. Ik heb van hun een half jaar geleden Pippi gekregen. Maar ik ben hun E-mail kwijt en aangezien ik contact met hun zou houden. En het feit dat Pippie Vader is geworden wou ik jullie vragen of iemand dat had. In mijn profiel staat mijn E-mail dus daar kunnen jullie het heen sturen. Alvast Bedankt

Peter

10 maart 2008, 15:54:17 #1 Last Edit: 10 maart 2008, 16:02:06 by Peter
Hoi Peter,

Als je me een email stuurt met je gegevens kan ik Karin en Gerrit vragen of ze contact met je willen opnemen.

Groetjes LIque
info@valkparkiet.com

Ps. leuk dat Pippie bij jou is komen wonen. Pippie is één van de jongen van Sammy (bont gepareld popje) en Phoebe (wildkleur man). Dus heb je kans op geparelde jongen, en zowiezo wildkleur.

PeterVaart

Dank je Lique. vind het erg leuk om te horen dat Sammy en phoebe de ouders zijn van Pippie. Heb meteen gekeken naar de foto's hier op de site. Pippie is vader geworden en de kleine is al aardig tam. Ook deze valk word schipper. Wand hij gaat met mijn neef en nicht mee aan een binnenvaart schip. Zal je bennekort snel mailen want zit in duitsland en heb hier beperkt internet bij mij voorop (zit nu bij de schipper achterop) Ook zal ik een foto van Pippie en Chico en kopietje. (zo heet de kleine) meesturen als je dat leuk vind. Maar dat doe ik zogauw ik in NL ben. Groetjes Peter

Lique

Helaas kreeg ik 15 maart een bericht dat het emailadres niet meer bestaat :(