Mogelijk afvallen door heimwee !?

Gestart door Kaatje, 13 maart 2008, 17:46:40

« vorige - volgende »

Kaatje

Hoi Annelies,

Bedankt voor je fijne woorden, dit doet me heel goed om te lezen !! Morgen ga ik Paco ook zeker en in goed overleg halen, het is wat jullie ook allemaal aangeven .... Ik kan Paco als geen ander ( samen met de mensen die mij hier kennen ) en ik moet nu een beslissing maken.

Ik maak de beslissing en dan sta ik daar ook achter, Rick is er niet maar staat ook voor 100% achter mijn beslissing en heeft vertrouwen in mij omdat hij weet dat Paco en ik 4 handen op één buik zijn !!

Ik deel je mening dat ik Paco dan 24 uur in de gaten kan houden, ... ik slaap dan ook beneden, al is dat voor mijn eigen gemoedrust, ... hij heeft de rust nodig en ik geef hem daar alle ruimte in, uiteraard ga ik hem daar ook niet onnodig in storen, en doe dit dus puur voor mijn eigen gevoel !!

Paco zal zeker aanvoelen dat hij weer in zijn liefdevolle omgeving is en ik denk dat dit in combinatie met de nodige rust, de verzorging en aandacht eerder herstellend werkt en beter voor hem is dan dat hij "alleen" en eenzaam in de kliniek moet verblijven dit weekend !!

Het is toch wat jij zegt !? Waar kan je beter zitten dan bij zijn dierbaren die van hem houden en zijn oogappeltje, ama Karin  ;) !?

Enuhhh, zeker weten dat ik wat aan jullie heb hoor ... ik heb nog nooit zo'n hechte groep mensen meegemaakt die allemaal dezelfde liefde delen, ... namelijk ons valkjes kinderen !!

Bedankt meid !!

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi Ann,

Jep, ... ik ga Paco morgen in goed overleg halen, nogmaals bedankt voor de goede zorgen hoor !!

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi Nellie,

Bedankt voor je hele lieve bericht en natuurlijk ook voor je aanbod !! Inmiddels hebben we elkaar fijn gesproken en hebben we uitgebreid alle dingen besproken !!

Het is gewoon onvoorstelbaar om te lezen en te horen wat heimwee kan doen met een valkje, ... wat dat betreft hebben ze bijna hetzelfde gevoel als wij mensen ... Het gemis is zeker wederzijds en heeft op beide partijen een enorme impact zoals ik nu al veel gelezen heb !!

Ik ga helemaal blozen, maar ik ben gelukkig niet het enige superbaasje hier, wat dat betreft zijn jullie ook allemaal superbaasjes, anders hadden jullie dit topic zonder schaamte voorbij gefietst, toch !?

Je bent een kanjer van een meid Nellie, en ik ben blij dat we even onze gedachten uit hebben kunnen wisselen en en elkaar een luisterend oor hebben kunnen bieden  :-* :-* :-*

Liefs, Karin

Kaatje

Hoi Mara,

Nee hoor, je kwam zeker niet ongevoelig over,.... ik had alleen het gevoel dat je het even niet begreep of het misschien toch niet duidelijk genoeg was neergeschreven, maar alles is weer goed zo, toch !?

Hoi Anneke,

Bedankt voor de goede bedoelingen maar zoals Gerda al aangaf schuilt er ook een groot gevaar !! Ook heb ik op dit ogenblik bepaalde medicatie nodig die het reactievermogen kunnen verminderen, in dit geval misschien wel met alle gevolgen van dien ...

Ook ben ik geen echte held op dit gebied omdat het mijn eigen valk is en zoals Gerda al aangaf dit emoties oproept !!

Maar bedankt voor het meedenken en het vertrouwen !

Groetjes, Karin

Kaatje

Hoi Gerda,

Bedankt voor de goede uitleg, ik had het zelf niet beter kunnen verwoorden en sluit me hier dan ook volledig bij aan !!

Hallo Margreet,

Bedankt voor je super lieve bericht, ik ga er voor de volle 100% voor en sta zeker achter de beslissing die ik zal nemen ... en dat is halen voor het weekend dus !!  :-* :-*

Hoi Debby,

Er is inderdaad al veel gezegd hè !? Bedankt voor je reactie en uiteraard voor het sterkte wensen, dat kunnen we natuurlijk altijd goed gebruiken in zulke situaties !!

Lieve allemaal, ...

Nogmaals bedankt voor ieders woorden, ik hou jullie zeker op de hoogte en jullie lezen me vast in de loop van deze avond weer !!

Liefs, Karin

Dierenfreackske

Hoi Karin ...ik kon niet meer slapen dus vlug nog kijken hoe het daar is ! Jij bent echt heel erg toppie dat je hem vandaag weer gaat halen zeg ! Je bent echt toppie hoor ! Dit wou ik even zeggen ! Zo heeft hij geen tweede kans dat hij in een dip valt en zal hij helemaal opfleuren , jij ook trouwens en ook de andere drie valkjes zullen heel blij zijn om hem terug te zien he ! Grtjs Ann

Kaatje

Hoi Ann,

Dat zijn we zeker meid ... ik bel tussen 11:00 en 12:00 de kliniek en dan komt mijn vriendin Riny naar me toe om met me mee te rijden !

Ik kan dan Paco op schoot houden en hoef ik zelf niet te rijden. We gaan dan iets eerder weg om de files voor te zijn, Riny is zelf opgegroeid in Driebergen dus dan gaan we daar nog even wat eten en wat drinken, ... en dan ben ik er helemaal klaar voor !!

Nog even wat dingen navragen in de praktijk en dan kan Paco mee naar zijn vertrouwde omgeving !!

Liefs, Karin

Ik hou jullie in ieder geval op de hoogte

♥Debby♥

Wat fijn dat Paco vandaag weer bij jou en de meiden thuis komt..

Wat lief dat Riny met je mee rijdt.. hoop dat met haar ook alles goed gaat..

Succes en ook veel plezier.. 't zal fijn zijn je schatje weer bij je te hebben.. Jij kan dit beter voor paco doen dan wie dan ook!

♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

Kaatje

Hoi Debby,

Bedankt in je vertrouwen ... Het is inderdaad heel fijn dat Riny met me mee wilt rijden en deze hele week al gereserveerd heeft voor het geval dat !

Ik ga zo de kliniek bellen ... normaal belde ik altijd iets eerder maar nu wacht ik nog heel even omdat ik hoop dat ik dan iets meer info krijg ...

De kooi staat in ieder geval helemaal klaar en in huis is het lekker warm !! Met andere woorden, we gaan ervoor !!!

Gr, Karin

Kimm

hoi karin,

ik vind het een goed plan dat je paco gaat halen! heel veel succes meid! geniet ervan :-*

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Sanna

Hoi Karin,

Ik ben benieuwd of je de kliniek al gesproken hebt en of je al onderweg bent. Ik denk inderdaad dat dit de juiste beslissing is hoor. Buiten z'n pootje heeft hij geen medische problemen meer. De kliniek geeft zelf aan dat ze ook niet weten waar het aan ligt. Dus mocht Paco bij hun blijven dit weekend en hij krijgt een dip, dan kunnen ze toch ook niet meer doen dan hem sonde-voeding geven (wat toch ook stress-vol is). Wat anderen al geopperd hebben, jij kunt in principe 24 uur per dag aandacht aan hem besteden en hem in de gaten houden. Ook kun je hem de hele dag door eten aanbieden. Dat lijkt me de beste methode om hem zo snel mogelijk weer volledig zelf aan het eten te krijgen.

Ja, en verder zal de tijd het leren. Het lastige is dat je niet van tevoren KUNT weten wat de juiste keuze is. Dat weet je pas wanneer het goed gaat of wanneer het mis gaat. Ik snap wel dat de kliniek hier de verantwoordelijkheid niet voor wil nemen. Maar wat medici meestal vergeten (gemerkt uit eigen ervaringen) is dat een vermenselijkt valkje een volledige andere behandeling vereist dan een vogeltje uit een voliere. Het is nou eenmaal zo, onze geliefde valkjes vertonen niet echt heel natuurlijk gedrag meer. Die kun je niet over een kam scheren met volierevogeltjes.

Het is een hele moeilijk keuze en helaas zul je moeten afwachten of het de juiste was, maar ik denk dat ik hetzelfde gedaan zou hebben, ongeacht de uitkomst. Veel succes vanmiddag en ik hoop gauw van je te horen.

Liefs, Sanna

Kaatje

Hoi Sanna,

Paco is weer fijn thuis bij zijn meisjes  :D Ik heb een update geplaatst in zijn boekje !!

Jeetje wat ben ik blij en wat is het me ontzettend meegevallen nadat ik hem een maandag had gezien, poehh ...

Eigenlijk is het Paco met een wat slanker postuur, maar verder is hij gelukkig heel alert, en heeft net heel even met Patrick en met mij gekroeld  :D

Nu moet hij rusten en dan krijgt hij zo wat pap !( 2x daags 2 ml nog maar )

Liefs, Karin

Sanna

Geef Paco vanavond maar een lekkere knuffel, van het héle forum ;D ;D. Ik ben blij dat het zoveel beter voelt meid! Hij zal nou vast gauw verder opknappen, nou hij weer in zijn eigen vertrouwde omgeving zit.

Liefs, Sanna

Kaatje

Hoi Sanna :-*

Ik zal Paco zeker een hele dikke en lekkere knuffel geven namens het hele forum  :D :D Het voelt zo ontzettend fijn, ik heb hem zo vreselijk gemist en hij voelt zich al helemaal thuis !! hij heeft zijn pap al gekregen rond 18:00 en zit nu net 2 kale bami sliertjes tot op het laatste restje naar binnen te werken  :o :o

Ik hoop natuurlijk ook ontzettend dat hij heel snel opknapt, maar hij weet wel degelijk dat hij weer in zijn vertrouwde omgeving zit en hier gedraagt hij zich ook naar !!

Thanks meid, je bent een kanjer !!

Liefs, Karin

Sanna

Geen dank, met liefde gedaan :-* ;).