18 mei 2024, 03:19:08

onze valkjes in valktown!!

Gestart door butterfly, 9 maart 2008, 22:09:16

« vorige - volgende »

butterfly

chico vind het af en toe leuk om bij onze kater smokey te zitten, smokey is de goedheid zelf, een kater die nog geen vlieg kwaad zal doen. we hebben eens een muisje in huis gehad en daar heeft hij alleen maar naar zitten staren, waardoor het muisje weer de vrijheid had!
chico is ook de enige valk hier die toenadering tot de katten zoekt want de andere valkjes blijven toch maar op afstand.
mooi gezicht hoe dieren met elkaar omgaan!




valktown!!

Kaatje

Hoi Butterfly,

Leuke foto's en leuke valkjes !! Ook leuk dat je een boekje begonnen bent, enuhhhh nog van harte welkom op het forum !!

Groetjes, Karin

butterfly

het fotograferen van de valkjes blijft altijd leuk, ze zijn altijd wel ergens mee bezig, of zitten rustig op hun stok. jazzy heeft haar plekje inmiddels gevonden op de schommel die aan het plafond hangt! lekker hoog, kan je alles goed overzien!




valktown!!

butterfly

iedere valkenliefhebber zal het herkennen, je begint met één valkje en met de tijd komen er steeds meer bij omdat ze zo leuk zijn!! omdat wij er inmiddels ook vijf hebben en ze onderverdeeld zaten in twee kooien, vond ik het tijd voor één grote kooi waar ze allemaal gezellig samen konden zitten.
vanmiddag liep ik tegen deze kooi aan en was gelijk verkocht, het handige is dat er onder de kooi opbergruimte zit om al je zaad etc op te kunnen bergen, erg handig vond ik.
de valkjes vinden het in ieder geval geweldig!! zij zitten er op z'n paasbest bij!! ;D




valktown!!

butterfly

jazzy heeft al aardig haar plekje gevonden. het is een ondernemend valkje en vind alles intressant om zich heen. het vliegen gaat ook al goed.
wat een heerlijke beestjes zijn valkjes toch hé ;D ;D

valktown!!

butterfly

vanmiddag liep ik tegen deze blokhut aan, hij is eigenlijk voor knaagdieren maar ik weet zeker dat de valkjes het ook geweldig vinden. vooral het trappetje aan de zijkant vond ik leuk, ook kunnen ze er lekker aan knagen :)
zodra ze er gebruik van maken, zal ik een fototje plaatsen!
leuk toch?






valktown!!

Anja


Wat leuk. Ik ben benieuwd wat de valkjes er van vinden.

Je hebt ook een mooie handtekening hoor.

Groetejs Anja

butterfly

hoi anja,

zodra de valkjes er gebruik van maken laat ik het meteen weten!
ik heb het fototoestel in de aanslag! ;D

groetjes butterfly!!

valktown!!

Anja

 ;D ;D ;D ;D

Wat betreft je badje............... ik denk dat het op de bodem geplaatst moet worden. Zou anders ook niet weten hoe het aan de tralies vast gemaakt moet worden.

Groetejs Anja

danielle

HOi Butterfly,
Wat een mooie valkjes heb je! En die kooi echt geweldig.
Ik hoop nog veel avonturen van de valkjes te lezen.

Groetjes Danielle

Sally

Hallo Butterfly,

Wat een mooie valkjes heb je daar zitten zeg. Geweldig al die foto's!
Je hebt ook een heel erg mooie grote kooi aangeschaft, daar zullen ze wel blij mee zijn. Ze zitten inderdaad op hun paasbest nu. :D

Dat blokhutje vind ik ook wel erg leuk, ben benieuwt of ze er snel gebruik van gaan maken. Kijk dan ook uit naar de foto's die nog volgen.

Groetjes Sally

butterfly

hallo!!

het was de bedoeling om alleen een valkje voor mijn ouders te kopen....  ::). ik heb pas een nieuwe kooi aangeschaft dus de oude kooi staat nu bij mijn ouders, zij hadden ook al één valkparkiet een lutino, maar nu er een grotere kooi staat vonden ze het ook wel tijd voor een valkje erbij.
dus met de hele familie een valkje uitzoeken voor mijn ouders.
er zaten er genoeg, en allemaal nog vrij jong maar wel zelfstandig met eten.
mijn oog viel gelijk op een schattig valkje een pareltje. ook mijn partner was er gelijk weg van. één blik is dan genoeg van elkaar en we besloten haar mee te nemen!!
nu we een ruime kooi hebben kan dat makkelijk. we hebben haar tootsie genoemd! het is echt een schatje kwam vanmiddag al op mijn vinger zitten en is erg lief!!
dus ik ben weer helemaal in de wolken met zo'n poepie erbij ;D ;D ;D!!

is het geen schatje?







valktown!!

Anja



Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ze is idd erg mooi hoor.

Het valkenvirus is hier ook toegeslagen.

Groetejs Anja

*~Jeanine~*

Hoi,

Ze is echt beeldschoon.
Hartelijk gefeliciteerd.

butterfly


hallo iedereen,
het  gaat erg goed met de valkjes hier. tootsie onze jongste telg trekt erg naar jazzy toe,jazzy wil eigenlijk wel kroelen met haar maar dat wil ze nog niet. het vliegen gaat al aardig goed alleen is haar gevoel voor hoogte nog niet optimaal!
het is een heel zachtaardig valkje wat al heel snel op de vinger stapte, aaien vind ze nog een beetje eng.
ook de andere valkjes vinden het allemaal best dat er weer een nieuwe bewoner bij is, en wijzelf vinden het helemaal super! valkjes zijn zulke aparte vogels, daar moet je wel van houden!! :D :D
de blokhut die ik in de kooi geplaatst heb wordt wel een beetje onderzocht maar tot nu toe willen ze er alleen bovenop zitten! dat is natuurlijk ook prima als ze maar lekker bezig zijn!
hier weer even een fototje met het hele span!
groetjes butterfly




valktown!!