3 mei 2025, 13:34:43

Krummeltje, FEEEEST :D:D:D

Gestart door Patries, 4 september 2008, 14:46:27

« vorige - volgende »

Patries

4 september 2008, 14:46:27 Last Edit: 8 september 2008, 16:47:46 by Patries
welkom!

Eindelijk. het is zover. We gaan na lang uitzoeken de waarschijnlijk ideale valkparkiet ophalen. Een lutino (split onbekend) Woensdag avond gingen we zo dus mijn toekomstige beste vriendje ophalen. nou en of het mijn beste vriendje gaat worden!

Krummeltje. zo ging hij heten. zijn vorrige baasje, danielle, had hem krummeltje genoemd omdat het kuiken1 en 2 enzo een beetje onpersoonlijk en niet zo leuk was. dus werd het lummeltje, krummeltje, en pummeltje. en krummy was als enige nog over. nu, donderdag middag, zit krummy al op mjn schouder te slapen.!

ik maak me een beetje zorgen over dat hij heel veel dik zit en slaapt. ook wast hij zich veel. voorderest is hij wel speels, en eet en drinkt hij goed. misschien is het nog de nieuwigheid!? in iedergeval word het mijn beste maatje en ik hoop dat krummy zo ook over mij denkt. misschien was zijn eerste nacht een beetje zwaar, en zit ie daarom zo vaak bol en met half slapende oogjes.

ik ben smoor op hem en hoop dat ie snel gewend raakt! vanavond zet ik de eerste foto's online, van krummy, en vna het klimboombouwproject.

tot dan!

bezoek ons Dagboekje eens!

Patries

Nou, de foto's laten nog even op zich wachten! Camera problemen, en nog wat kraamvisites gehad, voor mijn kleine babytje krummy. ik heb hem eergister opgehaald, gister lag die op mijn schouder te slapen, en vandaag terroriseert hij mijn kamer. niks is meer veilig voor de scherpe kaken van meneer! Alles wil die even uitproberen!

geweldig! Ben zo blij met krummeltje! Hij past 100% bij mij!

Fotos komen eraan! (zoals ik al zei)! vanwege het licht (de luxeflex moeten nog dicht gedraaid omdat hij nog niet super gewend is natuurlijk) worden de fotos heel vaag enzo. dus dat is lastig. durf namelijk ook geen flits te gebruiken!

nou, Misschien vanmiddag dus nog wat fotos!

tot dan, zit ik met meneer krummy opgescheept! (Goh wat erg.. absoluut niet!!)

Gr. Patries!

Kimm

hoi,

gefeliciteerd met krummy!!! leuk hoor en ja foto's zijn welkom hier ;D

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Patries

hea kim, fotos komen eraan!! maar kleine krummy is nog maar 8 weken, (maar...) en hij ligt nu nog te slapen op mijn schouder, ook zit hij nog niet in de klimboom, aangezien die pas zaterdag komt! balen! hoopte al eerder maarja! Mijn liefste moeder heeft zich (niet zo) vrijwillig opgegeven om zaterdag, als ik werk, de klimboom te gaan maken.

het probleem is dat waar die komt, nu nog een bankje staat. die moet eerst uit elkaar, dan moet nog 1 ikea tafeltje in elkaar gezet worden, en van de houten planken die we gehaald hebben moet dan een bak gemaakt wrden. dan moet ik nog even hout gaan sprokkelen, maar aangezien ik vanavond en morgen de hele dag moet werken, gaat dat lastig worden.

word dus een beetje later dan gehoopt, de ubergave klimboom. en tot die tijd, zit krummeltje de hele tijd op mijn schouder. waar ik dus nog geen leuke fotos kan maken.

ik vind het trouwens wel supergaaf dat krumm nu al zo tam is! ik heb hem pas sinds eergister avond, en hij doet nu z'n beetje alles al vanaf mijn schouder.  Het is echt een mini knuffelbeer. maar ook een supergrote deugniet hoor!

maargoed! Morgen dus fotos over hoe de klimboombak enz.  word gemaakt, en daarna hoop ik fotos vna krummy die ervan geniet!

haha groetjes patries!

PS: help.. krummy komt het toetsenbord weer terroriseren!

Patries

ik kan krummeltje kroelen!!!!!!!! YEAHHHH :D:D:D:D

Geweldig superieur mega gaaf xD

EN!!

MENEER BEGINT TE FLUITEN?!!!

weetje hoe gaaf! ik ga vanavond foto's uploaden, want dan is school klaar en heb ik het kabbeltje!
Echt zoo gaaf!! hij is  helemaal gewend heirzo :D:D: I"m in love

Anke

Hoi Patries
Jaaaa foto's ;D ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kimm

jaaaaaaaaa ik wil ze ook zien ;D  ;D  ;D  ;D

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anke

Hoi Patries,
Coco is vanmorgen uitgevlogen!!! ;D
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes