29 maart 2024, 16:52:45

Valktastic update 2009

Gestart door trienke, 9 maart 2008, 12:43:05

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hoi Trienke , veel sterkte met het overlijden van je lieve kwartel ! Grtjs Ann :-\



trienke

Hoi Bonnie

Onder welk stukje moet ik het dan zetten?
Het is wel erg jammer dat het een man is, maar niets aan te doen.

Ik kreeg die theorie van jou vandaag ook al van iemand anders te horen :) dat fallow en geelwang de kleur feller maakt, we zullen volgend jaar weer zien, want momenteel komt er niks van het koppel.
Ik wil volgend jaar eens proberen om meer eitjes van hun te krijgen, door eventueel een paar eitjes van hun weg te nemen zodat ze wat extra eitjes leggen.

Hoi Ann
Dankje

Groetjes Trienke

Dierenfreackske

Ja , dat klopt denk ik , ik heb hier ook 2 nieuwe valkjes die opaline zijn (mannen) en ze zijn ook al geler omdat er split geelwang in hun zit en split bronze fallow , , maar dus daarom zijn ze geler aan hun koppie dus denk ik dat de geelwangetjes ook wel iets geler zijn dan ? Grtjs Ann



•=Bonnie=•

Citaat van: trienke op 19 augustus 2008, 15:39:21
Hoi Bonnie

Onder welk stukje moet ik het dan zetten?
Het is wel erg jammer dat het een man is, maar niets aan te doen.

Ik kreeg die theorie van jou vandaag ook al van iemand anders te horen :) dat fallow en geelwang de kleur feller maakt, we zullen volgend jaar weer zien, want momenteel komt er niks van het koppel.
Ik wil volgend jaar eens proberen om meer eitjes van hun te krijgen, door eventueel een paar eitjes van hun weg te nemen zodat ze wat extra eitjes leggen.

Hoi Ann
Dankje

Groetjes Trienke


LOL ik kon het niet laten dus ik heb al een topic aangemaakt onder "mutaties", http://www.valkparkiet.com/sqlforum/index.php/topic,29598.0.html maar misschien wil jij er foto's van het koppel en van Aisha bij zetten en vertellen wat je er al aan jongen uit gehad hebt :)

trienke

Hoi Bonnie

Ik heb het gezien ;)
Ik zal er foto's van plaatsen.

Groetjes Trienke

mariejj

Hoi Trienke

Yes een man!!  ;D hij gaat Ricky heten;D

Jammer dat Aisha een man is,,  :-\  maar euh,, een fallow geelwang  man is toch evengoed mooi? Of had je er plannen mee als het een pop was?  :)

groetjes Marie

Martha

Hey hallo Trienke,

Wat jammer dat Aisha een man is, dat was nou even níet de bedoeling hé!  :-\
Je vind vast een mooi popje wat heel goed bij hem past en mooie donsjes maakt!

Maareh, ik durf het bijna niet te vragen  :-[ maar ben je er al achter wie van de bonte cinnamon witmaskers een mannetje is??
De dames zijn veranderd in pritt-stiften en hebben nodig wat afleiding nodig  :P

Nog een fijne avond....groetjes Martha, Soekie, Oezie en Koekie
Mijn website!
www.valkenvriendjes.nl



R.I.P. Pino 2006-22/07/2008
R.I.P. Soekie 04/2008-12/12/2008



Caroline

Wel balen joh, maar .... een fallowgeelwang man krijgt ook hele mooie kinders.  :D

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

*Yvon

Hoi hoi

Citaat van: Caroline op 19 augustus 2008, 21:22:43
Wel balen joh, maar .... een fallowgeelwang man krijgt ook hele mooie kinders.  :D

Met een hele mooie pop erbij zeer zeker.  ;) ;D ;D

Je had het vermoeden al dat Aisha een man zou zijn.
Helaas is het nu nog bevestigd ook.  :-\
Maar ja......voordeel is wel dat je opzoek kan gaan naar een heel mooi popje.  ;) ;D ;D

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

trienke

Hoi Marie
Ik ben erg blij voor je dat Ricky een man is.
Ik had inderdaad plannen met aisha, en had kenji een split fallow geelwand voor hem gehaald.

Hoi Martha
Ik zal er binnenkort achter komen, ik ga de bontjes splitsen :)
Dus dan zal ik er wel achter moeten komen lijkt me ;D

Hoi Caroline
Ja dat zal hij zeker kunnen, alleen de juiste pop er bij zoeken word moeilijk denk ik.

Hoi Yvon
Er maar weer 1tje bij he ;)

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Is niet moeilijk Trienke dat popje.

Het makkelijks (en het goedkoopst) voor Aisha is een niet cinnamon split bronzefallow popje. Je zou ook een niet cinnamon split palefallow pop kunnen zoeken.

Voor Kenji is een bronzefallow popje ideaal.

trienke

Ik zou graag de geelwang er in willen houden ;)

•=Bonnie=•

20 augustus 2008, 12:37:59 #747 Last Edit: 20 augustus 2008, 12:40:24 by -•=Bonnie=•-
Citaat van: trienke op 20 augustus 2008, 11:16:38
Ik zou graag de geelwang er in willen houden ;)


Dat heb je dan toch? Aisha is een man... dus krijg je er geelwang poppen uit :)

Voor Kenji zou je bij Bert een cinnamon-opaline-geelwang bronzefallow pop kunnen kopen, daar adverteert ie mee op marktplaats nu meen ik.

trienke

maar ook geelwang mannen zou ik graag terug zien.


•=Bonnie=•

Citaat van: trienke op 20 augustus 2008, 12:40:01
maar ook geelwang mannen zou ik graag terug zien.


Ja dan wordt het lastiger, dan zou je die pop uit Jubbega inderdaad moeten kopen, ik denk niet dat je snel een beter passende zal vinden.