19 april 2024, 02:38:11

Valktastic update 2009

Gestart door trienke, 9 maart 2008, 12:43:05

« vorige - volgende »

*Yvon

Hoi hoi

Wooowwwwww,wat een boel bevruchtte eitjes !!  :o  ;D
Wat zal je over een poos een volle voliere hebben.
Heb je al reserveringen staan en ga je er ook weer een aantal tam maken ??

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

trienke

Hallo allemaal

Het gaat hiet goed. De 1e 2 eitjes van friemel en frustel zijn aan het piepen en zie al kleine bartsjes is het ei :D.
Met de rest gaat het ook erg goed.

Helaas kan ik momenteel niet echt veel foto's plaatsen en bij anderen reageren omdat ik het druk heb de laatste weken.

Ik denk dat ik morgen wel even tijd heb om wat bij te lezen, en foto's te plaatsten, wie weet van de donsjes.

Groetjes Trienke

Anke

Hoi Trienke,
Fijn dat het goed gaat hier!
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Trienke,

Wat ontzettend spannend voor je !! Gaaf zeg al 2 eitjes die piepen en barstjes maken  :D

Ik kan begrijpen dat je het erg druk hebt met zoveel koppeltjes en eieren, hopelijk heb je vandaag toch even tijd voor foto's en anders komt het vanzelf  ;)

Ook ben ik erg benieuwd of er al daadwerkelijk donsjes zijn, ... heel veel succes gewenst !!

Groetjes, Karin

trienke

Hallo

Er zijn momenteel 2 witte donsjes, met rood stipje in het oog, betekend dat het cinnamon zal zijn.
1tje gaat het heel goed mee, de andere heb ik net uit het ei gehaald, omdat het eitje donker begon te worden, en het jong duidelijk hoorde te piepen. Bij het open maken bleek de schaal echt hard te zijn, had er moeite mee om het jong uit het ei te halen. Een heel klein beetje bloed, maar verder piept het jong goed, en heb hem dan ook snel terug gelegt bij de ouders.

Heb al wel 2 foto's kunnen maken, maar ga straks nog even kijken hoe het met het jong gaat, en dan wat meer foto's maken.

IK heb even na gekeken, en volgens de berekeningen moesten ze gister al uit komen, en vandaag die van flip en flippie, hier zit nog niet eens een piepeitje tussen.

Groetjes Trienke

*Yvon

Hoi hoi

Eventjes snel .  ;)
Rode lensjes is niet altijd cinnamon.  ;)

GEFELICITEERD MET JE EERSTE 2 DONSJES VAN DIT JAAR !!!!  ;D ;D

groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

trienke

Hoi Yvon

De jongen die ik krijg en zie een rood stipje (lens) is bij mij altijd cinnamon geweest, maar ik ben benieuwd en wacht rustig af ;D

Dankje

Anke

Hoi Trienke,
Gefelictieerd met je 2 witte donsjes!!
Wat goed dat je er 1 uit het ei kon helpen!
Ik ben benieuwd welke donsjes er nog meer komen.
Groetjes Anke




Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Trienke,

Gefeliciteerd met de donsjes en ik hoop dat het met het jonkie, welke je uit het eitje hebt geholpen ook heel erg goed zal gaan !! Ontzettend spannend bij jou hoor ... dat wordt straks een echte baby-boom  :D

Geniet er maar lekker van en ik wacht rustig de foto's af !!

Groetjes, Karin

trienke

iK heb net nog even gekeken naar het jonkie dat ik heb geholpen, het leeft nog steeds dus daat gaat wel goed komen. De ouders hebben het andere jong ook al gevoerd.

Vorige jaar heb ik ook een aantal uit het eitje gehaald, dus heb er wel wat ervaring mee, maar het kwam ook wel eens voor dat ik iets te vroeg was, en het jong het eigeel nog niet helemaal op had.

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Trienke,

Een hele opluchting om te lezen dat het andere jong inmiddels ook gevoerd is door de ouders, ... echt een heel erg goed teken, en super dat je dit gedaan hebt !!

Groetjes, Karin

trienke

Hallo karin
Ik ben er dan ook erg trots op, maar hoop dat de andere eitjes zelf uit gaan komen.

Hallo allemaal

Helaas kon ik vandaag geen foto's maken omdat de accu leeg is, momenteel word die opgeladen, en beloof jullie morgen foto's, en zeker veel van de donsjes :).

Groetjes Trienke

Anke





Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Citaat van: Anke op 30 maart 2008, 20:46:27
Joepie, foto's!!!!!!


Zo is het Anke, ...

Wat in het vat zit verzuurd niet  ;D En wie weet morgen nog wel meer donsjes  ;)

Groetjes Karin

Christine

Gefeliciteerd met je twee witte donsjes!

Christine :-*

*-*Rust zacht lieve Amy :'(*-*

Groetjes van: Flutty, Freya, Jazzy, Baïsha, Nicky, Ricky, Miko, Tosca, Dario, Cathy, Toby, Snowy, Timmy,  Simba, Ozzy, Diégah, Bounty, Mochita, Angelo, Gloria, Mumble, Khalina, Lyna, Lobke, Christy en Kobe **Fien, Luna, Amy & Sunny**