20 juli 2025, 14:42:35

Valktastic update 2009

Gestart door trienke, 9 maart 2008, 12:43:05

« vorige - volgende »

trienke

Hallo allemaal

De eierstand is momenteel 26 eitjes
Ook al een aantal zien er goed bevrucht uit :)

Verder gaat het hier goed. Heb helaas vandaag en morgen niet zoveel tijd, lange dagen werken :-\. Zaterdag zal er weer een grote update komen met wat foto's :D

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Wahaha 26! sooooooooooooow hoezo vrolijk pasen hier  ;D

*Yvon

Hoi hoi

Woooooow,heb jij daar soms een stel legkipvalkjes zitten ??  ;D ;D
Met pasen zit jij iig niet zonder eitjes. ;)

Groetjes Yvon

Klik op de foto en zie onze site.
Ons dagboekje is 
< hier >

Anke

Hoi Trienke,
26 eitjes :o  Gaaf hoor!!!
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Trienke,

:o :o :o Wow .... 26 eitjes alweer !! Wanneer verwacht je het eerste donsje !? Je gaat spannende tijden tegemoet in ieder geval  :D

Ook voor jou hele fijne paasdagen !!

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Trienke..

ik ben eens even in jou boekje gedoken en heb alles gelezen en jeetje wat heb jij een mooie foto s geplaast..en al zo veel eitjes helemaal toppies..ik heb ook zoveel eitjes maar dan van drie koppeltjes dus dan hebben ze het bij jou toch beter gedaan..wanneer verwacht je dat het eerste eitje uitkomt? Ik heb één koppeltje dat nu aan hun tweede ronde is begonnen en daar heb ik nu twee donsjes van..ik blijf je verhaal volgen..en je mooie foto s bekijken.

gr gerdy

trienke

Hallo allemaal

Ik zou vandaag een uitgebreide update houden over de eitjes enzo. Ik kan jullie vertellen dat het goed gaat met de birdies.

Vandaag ben ik niet echt fit, vanacht ineens wakker geworden met enorme buikpijn, alles uit mijn lichaam, spuug nu alleen nog maar gal.
Ik ben niet fit genoeg om de tiejs te bekijken en foto's te maken.

Wel hebben lucky en binkie gister een ei gelegt achter hun broedblok. Dit betekent dat alle koppels nu op eitjes zitten.

Ik hoop morgen wat fitter te zijn.

Groetjes Trienke

Anke

Hoi Trienke,
Wat naar dat je ziek bent :(
Ik wens je heel veel beterschap!
Wel leuk dat alle koppeltjes nu eitjes hebben :)
Groetjes Anke

Klik op de foto om mijn dagboekje te lezen...Kijk ook eens op de website van de Santpoortsevalkjes

Kaatje

Hoi Trienke,

Beterschap meid, erg vervelend en wat blijf je dit toch veel horen ... denk maar even aan jezelf ... de eieren worden toch wel keurig gelegd en gaan echt hard !

Fijn dat al je koppels nu op eieren zitten, wat een luxe zeg !!

Groetjes, Karin

trienke

Hoi Anke
Dankje

Hoi karin
Dankje

Hallo allemaal

Het gaat vandaag iets beter met me, de droge crackers blijven er in, maar voel me toch na wat lichte inspanning uitgeput.

Ik heb nog wel even bij de eitjes kunnen zien.
Er liggen hier dan nu ook al 31 eitjes.
Het eerste eitje zal volgens de berekeningen volgende week zondag uit komen. Dat gaat best vlug, alleen heb me ringen nog niet binnen, die hoop ik begin april te krijgen.
Meer dan de helft is ook al bevrucht :)

Groetjes Trienke

Anke

Hoi Trienke,
Fijn dat het weer iets beter met je gaat.
31 eitjes alweer!!!!
Dat wordt spannend volgende week :)
Groetjes Anke

Kaatje

Hoi Trienke,

Fijn dat je toch een beetje bent opgeknapt en de droge crackers er in ieder geval in blijven ! Echt geweldig zeg, 31 eitjes waarvan er meer dan de helft bevrucht zijn  :D

Als de ringen begin April binnenkomen dat kan je ze waarschijnlijk nog allemaal ringen, ... super hoor !! En spannend natuurlijk  :D

Groetjes, Karin

Gerdy

Hoi Trienke

fijn om te horen dat je alweer wat bent opgeknapt..spannend om weer uit te kijken naar de nieuwe donsjes...

gr gerdy

aad

Hoi Trienke

Kom eens weer neuzen hier  ;)
31 eitjes ??  Pasen is bijna voorbij hoor  ;D ;D

Groetjes aad

trienke

Hoi anke
dankje. Volgende week word het inderdaad spannen

Hoi karin
dankje. Ik vermoed zelf dat de ringen begin april zullen binnen komen, dat was in ieder geval vorige jaar.
Ik vind het elk jaar weer spannend, en bij elk nest wat voor donsjes er uit de eitjes gaan kruipen.

Hoi aad
nee geen 31 eitjes meer ;D.

Hallo allemaal

Het gaat weer een stuk beter met me, Af en toe heb ik nog wel wat last van mijn buik, maar misselijk wil ik het niet noemen.

En dan weer over de eitjes ;D

Romeo en Julia: 6 eitjes waar 5 van bevrucht zijn
flriemel en frutsel: 5 eitjes, alle 5 bevrucht
Willem en Wilma: 3 eitjes, nog niks in te zien
flip en Flippie: 6 eitjes, 5 van bevrucht
Beatle en Juice: 5 eitjes, 4 bevrucht
poekiewoekie en luti: 4 eitjes, 3 bevrucht
Spot en Yellow: 3 eitjes alle 3 bevrucht.
Binkie en lucky: 2 eitjes

Totaal 34 eitjes
Totaal bevrucht: 25 eitjes ;D

Dat gaat dus een drukke tijd worden.

Ik heb ook een filmpje gemaakt maar moet even zien of het me lukt om die up te loaden
Het gaat over snowy die probeerd de eitjes(binkie en lucky) onder haar buikje te schuiven wat niet lukt.

Groetjes Trienke