20 april 2024, 01:13:58

Valktastic update 2009

Gestart door trienke, 9 maart 2008, 12:43:05

« vorige - volgende »

moonwitch (diana)

Hee trienke

Dat is inderdaad goed nieuws, ben echt blij voor je :D.
Gelukkig is het allemaal goed afgelopen.
Groetjes diana
R.I.P. Boomer 15-11-06
Voor altijd in onze gedachten , Kanjer

•=Bonnie=•

18 maart 2008, 12:05:57 #61 Last Edit: 20 maart 2008, 18:07:52 by Bonnie
So hey, wat gaat dat hard hier :)

Bij mij zijn pas drie koppels bezig dus ik denk dat de eitjes stand hier zo wel stil zal staan tot er weer een koppel de geest krijgt :)

Fijn dat je kat weer thuis is! :)


trienke

Hoi Karin
Gaat zeker goed. En ben zeker stapel gek op me dieren, alles voor me dieren ;D

Hoi Diana
Dankje, ik ben er ook erg blij mee

Hoi Bonnie
zou leuk zijn dat je andere koppels ook aan de leg beginnen hihi. Ik zal eens kijken of ik nanda haar email kan vinden, maar dan zou ik hun ook al moeten vangen denk ik voor hun ring nummer :-\, en dat doe ik nu liever niet omdat ze zo goed hun best doen met broeden.

Hallo allemaal
Het gaat hier goed. Ook met sparky, zijn pootje is helaas wel een beetje opgezet en wat blauw, maar ziet er verder goed uit. Sparky heeft er geen last van en kan alles met zijn pootje.

En dan de eitjesstand:
Friemel en frutsel: 5 eitjes (al 3 bevrucht)
Flip en flippie: 5 eitjes ( kon nog niet goed zien of de eitjes bevrucht zijn door te veel licht)
Romeo en Julia: 5 eitjes ( al 2 bevrucht)
Yellow en Spot: 3 eitjes ( nog niks te zien)
Beatle en juice: 2 eitjes ( weet niet of dat wat word, had er al 3 moeten zijn)
Poekiewoekie en luti: 2 eitjes ( had er ook al 3 moeten zijn, maar poekiewoekie doet goed zijn best op het nest)

Willem en Wilma nog steeds niks
Binkie en Lucky ook nog steeds niks, Binkie zit voordurend wel in hun broedhoek op de grond.

Verder heb ik ook maar nog eens wat ringen besteld, had veel te weinig besteld, maar 30 en nu er nog eens 40 bij gedaan.

Groetjes Trienke

Kaatje

Hoi Trienke,

Best wel goede berichten dus  :D  Hmmm een blauw pootje en een beetje dik ... gelukkig heeft Sparkle er verder geen last van !! Geef hem maar een dikke knuffel !!

Groetjes, Karin

trienke

Hoi kaatje

net ff gezien bij het pootje van sparky. Gister was hij nog blauw en dik, maar is nu weer aan het afzakken :)
Komt dus allemaal wel goed met sparky

Groetjes Trienke

Ps en de knuf heeft ie net gekregen :)

♥Debby♥

Het wordt dit weekend niet moeilijk eieren zoeken bij jou.. hahaha.. Je hoeft alleen maar in de blokken te kijken!!

Wat een voorraad zeg... geweldig!!


♥Debby's Gevleugelde Vriendjes♥
Klik op de foto voor mijn boekje.

trienke

haah nee dat zal niet moeilijk zijn, maar moet vrijdag ook paaseitjes gaan zoeken met mijn oppas kinderen ;) hihi, dus word toch zoeken ;)

Groetjes Trienke

Kaatje

Hey Trienke,

Echt heel erg fijn om te lezen dat het inmiddels weer aan het afzwakken is, ... goed teken in ieder geval en fijn dat hij de knuffel al ontvangen heeft  :D

Debby haalt me de woorden uit de mond  ;)

Groetjes, Karin

trienke


•=Bonnie=•

19 maart 2008, 13:32:42 #69 Last Edit: 20 maart 2008, 18:07:24 by Bonnie
 ;D

Ik zou ze ook niet uitvangen voor ringnummers kijken hoor.

En anders kom je er vast tijdens de kweek wel achter wat voor fallows het zijn.

Mijn andere koppels zijn nog jong en een paar pas net samen gezet, dus dat kan nog wel even duren. *grin* Terwijl ik dit schrijf land er en ooievaar op het land hier achter :P voorbode? ;)

trienke

hoi bonnie

Ik zal eens kijken of ik haar kan berijken, en anders zie ik het wel over een aantal weken, lekker spannend ;)

Um mischien wel een voorbode, wie weet, zou erg leuk zijn

Groetjes Trienke

•=Bonnie=•

Citaat van: trienke op 19 maart 2008, 13:36:17
Um mischien wel een voorbode, wie weet, zou erg leuk zijn


*grin* ja wel valkenbaby's dan he, mensenbaby's ben ik wel klaar mee zelf ;)

trienke



*Esther*

Hoe is het met de eierstand?
Jij hebt in ieder geval een goede pasen. ;D ;)