27 april 2024, 20:46:19

Valktastic update 2009

Gestart door trienke, 9 maart 2008, 12:43:05

« vorige - volgende »

Gerdy

Hoi trienke,

Moeilijk he dat afscheid nemen..ik ben er over twee weken ook al weer aan toe maar ik hou er nu eentje zelf..als je bij mijn verhaal kijkt is het de 10e foto waarop het valkje staat dat ik zelf hou.

Ik werd gisteren nog gebeld door mensen die een aantal weken geleden een jong bij mij vandaan hebben gehaald en die was zo verschrikkelijk blij..dat vind ik zo fijn om te horen.

gr gerdy

trienke

Hoi Anja
Dat scheelt zeker hoor. Ik had een goede band met der op gebouwd, en nu mag martha dat doen ;)

Hoi Gerdy
Ja dat was zeker moeilijk. En iedere keer weer is het moeilijk.
En het is heerlijk om blije mensen bij je te krijgen :D

Ik zal snel eens bij je foto's gaat kijken.


trienke

Hallo Allemaal

Gister is er een witmaskertje bijgekomen. Ik hoopte zo op een albino, want die witmaskers blijf ik helaas mee zitten :(.
Er zijn nu dus weer 3 witte donsjes bij flip en flippie.

Vanmorgen is er weer een jonge geboren bij poekiewoekie en luti :D.

Er is een piepei bij beatle en juice. Iets minder want hun oudtse jong is richting 10 dagen. Ik heb het piepeitje toch maar over gelegd naar flip en flippie. Als het wat ouder is zal ik die mischien weer terug leggen.

Met de rest gaat het goed, en broeden goed.
Alleen friemel en frutsel en willem wilma en binkie en lucky hebben momenteel als koppel nog geen eitjes.

Verder hebben we vandaag een gezellige dag, we gaan een dagje Emmen dierentuin ;D

Groetjes trienke

Kimm

hoi trienke,

veel plezier vandaag in emmen! dan ben je dicht bij mij :D
wat jammer dat je met de witmaskers blijft zitten, dat zijn toch prachtige valkjes!

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Anja

Hoi Trienke,

fijn te lezen dat alles goed gaat. Beetje laat maar toch nog heel veel plezier gewenst vandaag in Emmen.

Groetejs Anja

trienke

Hallo Kim en anja

Dankje wel. Ik heb een fijne dag gehad :D
Helaas waren de dieren wel wat lui.

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Vanmorgen is dan eindelijk een albino geboren weer. En die is dan ook al gelijk gereserveerd.
Ook was er nog een piepei bij beatle en juice, die heb ik ook maar voor de zekerheid overgelegd naar flip en flippie. Die hebben momenteel dus al 5 jongen en nog 2 eitjes van un zelf en nog een piepei, maar als hun oudsten weer iets groter zijn, kan ik die overzetten bij beatle en juice.
Met de andere 2 jongen van beatle en juice gaat het goed.

Verder hebben friemel en frutsle en weer 1 ei.
En Willem en Wilma 2. Dit komt super mooi uit. Dit keer ga ik eens hun eitjes wisselen. Eens zien wat er dan van komt ;)

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Het gaat nog steeds goed hier.
Vanmorgen is er een jonkie geboren bij Yellow en spot. Het is een fallow ;D dat is al zeker.
Er ligt nog een piepei. Wat spannend zeg elke keer weer als er een eitje uitkomt ;)

Groetjes Trienke

Caroline

Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

•=Bonnie=•


trienke

ben er ook super trots op.  :)
Duimen voor gele wangetjes. :)

Groetjes Trienke

trienke

Hallo allemaal

Het is weer foto tijd.

De jongen van Flip en Flippie:




























trienke


trienke

Jongen poekiewoekie en luti




Tjacko op eitjes van romeo en julia




trienke

Jongen Yellow en Spot

















Dit waren de foto's

Groetjes Trienke