27 april 2024, 23:35:56

Onze lieve Piet overleden

Gestart door Nick_66, 8 februari 2008, 21:27:13

« vorige - volgende »

Nick_66

8 februari 2008, 21:27:13 Last Edit: 8 februari 2008, 22:12:29 by Nick_66
Ook al wisten we dat onze Piet niet meer te genezen was, is hij vandaag overleden. Je houdt er rekening mee dat het kon gebeuren, maar toch komt het hard aan. We hebben er dan ook behoorlijk veel verdriet van. Ondanks zijn ziekte (leukose) heeft hij nog tot op het laatst gedronken, gegeten en is ook af en toe zijn kooi uit gekomen. Zijn laatste vlucht is hem fataal geworden. Door het vocht in zijn longetjes had hij een slechte conditie en hierdoor heeft zijn hartje het zeer waarschijnlijk begeven. Hij is in onze handen gestorven  :'(
Piet is ongeveer 12 jaar oud geworden.
Het is allemaal heel onwerkelijk nu en het huis is heel erg stil zonder hem. Wat kun je toch enorm veel gaan houden van zo'n klein diertje! Het zit zo allemaal in je hoofd en is vanzelfsprekend dat hij er is, maar nu hij weg is mis je hem het meest.

Rust zacht lieve Piet. We zijn je dankbaar voor al die mooie en leuke jaren met jou. We zullen je missen.



Caroline



Heel veel sterkte.  :'(



Rust zacht, Piet.  :-*



Pablo, Rocky, Noa, Coco, Eros, Diégah, Amor, Perle, Ricky, Kouros,
Princess, Armani, J´adore, JOOP! Queenie, Van Gils, Giorgio,
Jim, Anaïs, Naomi, Dior, Jasmijn, Vlinder, Ashley, Juicy, Tommy,
Isabella, Azzaro, Lilly, Zara, Valentino, Dolce & Violet.


Regelmatig jongen.



KLIK op foto.

Saar


Kimm

och jee is hij toch overleden. vind het erg verdrietig voor je :'(
want hij deed het toch wel goed ondanks dat hij ziek was.
ik schrik hier toch wel van  en vind het erg :'(
heel veel sterkte met het verlies van piet..........

liefs kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

sweetfuzzy

Sterkte met dit verlies ....  :'(
Groetjes van Sweetfuzzy en de valkenbende

Nick_66

Ontzettend bedankt voor jullie medeleven.

Het huis is erg stil zonder hem en we missen hem nu al heel erg  :'(

Mara

Hoi Nick

Heel veel sterkte met het verlies van Piet.

Mara

Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van Piet
En Rust zacht lieve Piet

Anja

Hoi Nick,

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Piet.

Rust zacht lieve Piet.

Groetjes Anja

AlexVDL

10 maart 2008, 03:14:08 #9 Last Edit: 10 maart 2008, 03:15:51 by AlexVDL
Ik leef heel erg met je mee! Ik weet wat je meemaakt of hebt meegemaakt. Ik hoop dat jouw Piet goede vriendjes wordt met mijn Pimmie waar ze ook zijn.

Mijn Pimmie had exact dezelfde symptomen. Ik wist ook niet wat ik moest doen. Ik was zo bang om naar de dierenarts te gaan omdat ik dacht dat ik haar dan zou moeten laten inslapen. Ik weet nog niet of ik dat wel heb moeten laten doen of niet....

Het heeft een maand geduurd. Ik heb niks gemerkt behalve het zware ademen, voor de rest was ze levendig en zoals altijd. Goede eetlust en ze vloog nog veel rond in huis.

Helaas is ze vrijdagochtend toch overleden. De avond ervoor was er "niks" aan de hand, ze had nog lekker een hele theelepel pudding op  :) De volgende ochtend toen ik beneden kwam vloog ze van haar kooi naar mij toe, ging op mijn schouder zitten dicht tegen mij aan en toen heeft haar hartje het denk ik ook begeven. Ze heeft speciaal op mij gewacht. Ik denk dus dat ze tot op het laatste moment een blije vogel was en dat ze heel veel van mij hield. Ik kan ook niet zeggen of ze pijn had, maar ik weet wel dat ze gelukkig was bij mij.

Dus als ik het over kon doen, dan ging ik wel naar de dierenarts, maar of ik haar liet inslapen weet ik nog steeds niet. Ik ben wel blij dat we nog die weken samen hebben kunnen zijn en dat ze een blije vogel was.

Ik ben er zeker van dat hetzelfde geldt voor jouw Piet!

Ik snap het ook nog steeds niet hoe ik zo gehecht ben geraakt aan een vogeltje. Maar ze geven jouw zoveel liefde, dan is het onmogelijk om niet van ze te houden. Ik weet wat je voelt, ik voel het nu ook. Dus nogmaals, veel sterkte.

Alex

Dierenfreackske

Heel veel sterkte met het verlies hoor ! Piet heeft een heel mooi leven gehad bij jullie en goed verzorgd geweest
en heeft gelukkig 12 jaar gelukkig geweest bij jullie he !
Helaas kan je niet altijd voorzien wat er gaat gebeuren en kan je hem toch niet in zijn kooi opsluiten he ! Wat telt is dat hij 12 jaar gelukkig is en mocht losvliegen wat een valkje nodig heeft !Het moet zo hartverscheurend geweest zijn dat hij in je hand is gestorven ! Maar tenminste gelukkig geweest tot op de laatste dag ! Nogmaals veel sterkte hoor ! Grtjs Ann