3 mei 2025, 22:07:08

Cinnamon of Bronze fallow witmasker

Gestart door Dierenfreackske, 20 maart 2008, 12:42:43

« vorige - volgende »

Dierenfreackske

Hier een foto ....het derde valkje zou een witmasker bronze fallow zijn  (cinnamon of niet )? Wanneer hij volledig uitgewassen is zou deze een cinnamon zijn of kan dat niet ? Grtjs Ann

Dierenfreackske

•=Bonnie=•

20 maart 2008, 13:29:13 #2 Last Edit: 20 maart 2008, 18:31:04 by Bonnie
Je bedoeld die naast die met de gele wangen he Ann?

Dat is volgens mij inderdaad een bronzefallow witmasker. Of er ook cinnamon in zit durf ik niet te zeggen. In elk geval blijft het een fallow witmasker, al dan niet met cinnamon, ook als hij ouder wordt. Die helder rode ogen zullen dus blijven.

Wat een schitterende valkparkieten op die foto, wauw! Die albino is ook beeldschoon.

nanda

Hallo Mensen

Vind het een beetje opmerkelijk dat er hier een foto geplaatst wordt, waarvoor men niet eens even de eigenaar ervan op de hoogte brengt.

Deze foto is dus van mij (N. Wilkes) zie: http://www.australischeparkieten.nl

Had het wel leuk gevonden als men eerst even contact met mij had gezocht voor men mijn foto hier publiceerd! Kan het wel waarderen dat men de vogels erg mooi vind!

De vogels betreffen van links naar rechts een witmasker, albino, bronze fallow witmasker (absoluut zonder cinnamon en is zeker geen pale fallow) en een cinnamon-geelwang. Er zit dus totaal geen cinnamon in de bronze fallow.

Volgende keer zou ik het dus wel zeer op prijs stellen als men mij eerst wilt benaderen voor men mijn foto's op de website plaatst en als men mijn foto's plaatst zou ik het wel fijn vinden als dan op zijn minst mijn naam bij de foto wordt geplaatst

Dierenfreackske

Hoi hoi ....sorry hoor , ik wist dat niet ...iemand die ik ken van een ander forum had die ook op internet gevonden maar ik wist dus ook niet van wie of wat hoor ! Echt ...geen flauw idee , ik wist niet waari k dat moest gaan opzoeken dus ook he ! Is dat nou zo erg dan ,; forgive me please ! het is toch maar gewoon voor te weten welke mutatie ....omdat ik die gewoon heel leuk vind he , dus zeker niet om iemand te beledigen , wel .....iedereen die me kent weet dat ik geen mensen zomaar niet verwittig als ik iets zou plaatsen van iemand .... wel , dat was ook de eerste keer en het zal dus de laatste keer zijn dat ik een foto van iemand zijn valkjes zou plaatsen zonder dat ik verwittig aan de persoon , want hoe en wie moest ik verwittigen ? Ik ken de andere persoon ook van een ander fotrum dus heb ik het alleen maar gekopieerd ....ik doe hem vlug weg hoor ! Hmmmmm   grtjs Ann

Dierenfreackske

Citaat van: Bonnie op 20 maart 2008, 13:29:13
Je bedoeld die naast die met de gele wangen he Ann?

Dat is volgens mij inderdaad een bronzefallow witmasker. Of er ook cinnamon in zit durf ik niet te zeggen. In elk geval blijft het een fallow witmasker, al dan niet met cinnamon, ook als hij ouder wordt. Die helder rode ogen zullen dus blijven.

Wat een schitterende valkparkieten op die foto, wauw! Die albino is ook beeldschoon.

Ja ...die bedoelde ik ! Hihi ....ik ga het maar zo laten ....bedankt he Bonnie ...het was maar gewoon voor mezelf  dat ik ook eens iets van mutaties zou kennen  want ik ken er nog niet zo veel van he ! Bonnie ....niks met jou hoor!è Je bent een toffe meid echt waar ! Toppie ! Van mijn part mag deze hier gesloten worden  :P ::)