3 mei 2025, 01:16:59

foto cinnamon (geparelde) man

Gestart door Monky, 28 februari 2008, 11:24:44

« vorige - volgende »

Monky

Hi allemaal,

Ik was benieuwd of iemand een goede foto heeft van een volwassen cinnamon (geparelde) man. Ze lijken nauwelijks aanwezig te zijn  :)

Avast bedankt  :D

Groetjes,
Monky

Karin

Hm, ik kan even geen hele foto van Magic vinden, dus je moet het even met dit doen :

Hij ziet er uit als een cinnamon valkparkiet, alleen is zijn rug niet helemaal egaal cinnamon, maar meer "gewolkt", hier wat lichter dan daar enz.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Monky

Hmmm... ik had hem op een of ander manier lichter van kleur verwacht  :-\ Het lijkt op een wildkleur...

Grappig :)

Bedankt Karin  ;)

Dus dit is zijn paps ;D

Groetjes,
Monky

Karin

Nou, hij is lichter hoor, op de foto ziet het er altijd anders uit. Het lijkt niet op wildkleur, het is meer kaneelachtig, vandaar cinnamon  ;D Yep, dit is paps  ;)
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Dit is een cinnamon geelwang man van Lin. :)

*Esther*

Hier nog één, de parels is hij al kwijt.

gr Esther
Ik heb ook zo'n popje daar zie je de gele wangen bijna niet bij in daglicht.

Karin

Ik heb gisterenavond nog een foto van Magic gemaakt. Hier pronkt hij met zijn mooie vleugels :

En hier kun je goed het verschil zien tussen cinnamon en wildkleur. De achterste is Diba, een geparelde witmasker man ( dus de "wildkleur" ) die zijn parels kwijt is, de voorste is Magic :

Je ziet dat Magic niet egaal cinnamon is, maar licht en donkernuances heeft.
Groetjes, Karin

mijn website

mijn dagboek

De Bonte Parel hyves

Rianne

Als ik toch eens die map met foto's kon vinden op mijn pc... ik had vorig jaar nog een cinnamon mannetje in het nest...

Monky

Hi Karin, Esther en Rianne,

Bedankt voor het plaatsen van de foto's   ;D

En Karin, je hebt gisteravond mooie foto's gemaakt  :)

Groetjes,
Monky