14 mei 2025, 00:22:42

oogje?

Gestart door KimO, 21 april 2008, 16:48:40

« vorige - volgende »

KimO

Hallo Allemaal,

mijn valkje heeft een ontstoken oogje denk ik... is aan de randen wat rood en is dik. Zij knippert ook steeds met het oogje... Is soms wat dufjes....
Verder lijkt ze er niet veel last van te hebben....

Wat kan ik eraan doen?? ???

groetjes kim

guillaume

ik zou effe de dierenarts belle voor de zekerheid.
groetjes guillaume

Kimm

ik zou ook naar de da gaan, dan krijg je een zalfje voor hem.

groetjes kim

ik hou van je Pebbles! 14-11-2008/15-02-2010

Dierenfreackske

Hoi ....ik heb het ook eens voorgehad met Wiske en ze deed haar oogje steeds toe en haar ander was open , dus een lichte oogontsteking denk ik , , ik heb toen water eerst gekookt en dan laten afkoelen tot het lauw was en haar ermee gedouchd zoals ik alle dagen doe maar dan extra op het oogje gespoten met de plantenspuit , en ze genoot er blijkbaar van . De dag erna nog eens en dan de derde dag ook nog eens , 's morgens en in de namiddag ook eens , de tweede dag was het al bijna gedaan , de derde dag zag je er niets meer van . Ze had anders ook nergens last van he ! Als het de tweede dag niet beter zou zijn nadat je dit hebt gedaan , zou ik ook even, de DAraadplegen ,maar anders denkl ik dat het zo op te lossen is ...zeker als het niet ettert he ! Grtjs Ann

KimO

Dank jullie wel allemaal. Het oogje wordt al wel wat rustiger. Maak het elke 2 een paar keer lekker schoon met gekookt water.Zij vind het erg lekker!!
Vandaag ga ik toch ff langs de dierenarts.... je weet maar nooit.

Groetje, Kim!