15 mei 2025, 04:18:59

kattekopje

Gestart door Coco en Chantal, 30 oktober 2003, 12:17:51

« vorige - volgende »

Coco en Chantal

hallo iedereen

Onze Coco (12 weken oud)die is ontzettend lief als je hem door de tralies aait, dan kan je koppie krauw doen enzo, kan hij niet genoeg van krijgen dan, maar als je hem dan uit de kooi haald veranderd hij helemaal van karakter :-/ hahaha, als je hem dan aan wilt halen of over zijn bolletje wilt aaien wil hij bijten.
Niet dat hij heel hard bijt hoor en het is nog steeds een schatje, we vinden het gewoon heel grappig dat als hij uit de kooi is een kattekopje word.
Hoe zou dit toch komen en moeten we hier iets aan doen of houd het straks gewoon op als hij wat ouder word.

Ik hoor het wel alvast heel erg bedankt. :D

Groetjes chantal en coco
Groetjes Chantal en de valkjes

Speedy

Hoi Chantal,

het zijn gewoon slimmerikken....ze weten drommels goed, dat als jij in de kooi komt...dat je dan de valkparkiet kan pakken.
Ze weten dus, dat als je door de tralies aait, er niks aan de hand is.
Zo heb ik er hier ook een paar, doen precies zo...door de tralies zijn ze de helden...zodra het deurtje open gaat, zijn ze weg.

Groetjes,
    Trudie

Hermes_Lucy_nest

jah bij ons ook hihi :D
bijna allemaal eigenlijk ::)
vogels zijn kattekoppen :P
volgens mij veranderen ze nooit hoor.

Coco en Chantal

o dus iets wat bijna alle valkjes hebben whahaha.
Allemaal kattekopjes hahaha :D

Hij mag er vaak genoeg uit op een dag en dan komt hij wel op je nek zitten hoor of op je hoofd  :P, dat doet hij wel en valt af en toe in slaap, maar rottigheid uithalen doet hij ook graag, zoals in mijn planten zitten  :-/
en als ik hem dan voor straf de kooi terug in doe, omdat ik niet altijd tijd heb om hem steeds in de gaten te houden dan begint hij heel zielig te kijken als ik hem terug zet whahaha.
Een echte deugniet dus hahaha.
Hij begint wel steeds meer te fluiten en druk te doen, dat is wel heel leuk, ben benieuwd wanneer hij je echt gaat nadoen.

Groetjes chantal en Coco
Groetjes Chantal en de valkjes

mastolk

Hoi
Pino deed het ook, maar het is nu veeel beter. Hij wil nu zonder problemen uit de kooi, en wordt geen kattekop meer. Heel soms nog wel eens, maar dat is met vlagen.

GRoetjes en veel plezier met die katjes van jou  :D  :D  :D

Groetjes MArgrietha