29 maart 2024, 00:37:25

Angel van Sandy

Gestart door Anja, 23 februari 2008, 20:01:10

« vorige - volgende »

Kirsten

Citaat van: Kaatje op 25 februari 2008, 10:37:51
Hoi Kirsten,

Ook voor jou enorm veel sterkte gewenst met het verlies van je zorgen kindje Angel, de tranen sprongen in mijn ogen toen ik je verhaal over Angel las, wat moet jij het hier onvoorstelbaar moeilijk mee hebben  :'( :'(

Ik wens je heel veel sterkte en kracht toe om dit vreselijke verlies van jouw lieve donsje dat uitgegroeide tot een heerlijk lief valkje een "goed" plekje te geven !!

Karin


Dank je wel Karin, Ik ben er nog steeds stuk van en kan alleen maar denken 'waarom?'  :'( Hij verdiende dit niet en ik moet elke keer denken aan de pijn die hij gehad moet hebben. Het zal heus wel een plekje krijgen, maar dat kost even tijd. Met sommige valkjes heb je net even dat beetje meer en bij Angel was dat heel veel meer. Hij is er niet meer en ik had net als ieder ander gehoopt dat hij veel en veel ouder dan 5 maanden had mogen worden.

Bedankt voor je lieve woorden

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

Mara

Hoi Kirsten

Ik zie dat ik je hier helemaal vergeten ben. Heel veel sterkte met dit verlies.

Mara

Kirsten

Citaat van: Mara op 25 februari 2008, 18:31:59
Hoi Kirsten

Ik zie dat ik je hier helemaal vergeten ben. Heel veel sterkte met dit verlies.

Mara


Hoi Mara,

Is toch niet erg, alles op het forum bijhouden is volgens mij niet te doen ;)

Bedankt voor je berichtje, het blijft nog even raar. Ik hoorde het ook zo onverwachts. M'n zus was opgenomen voor een blindedarmontsteking(bleek gelukkig later, want dat was nog even onbekend op moment van opname) en ik kom zaterdagavond na bezoekuur thuis en krijg een pm van een goede vriendin hier op het forum die me probeerde voor te bereiden en het me alvast vertelde, ik kon het niet geloven, ik wist niet beter dan dat alles met hem goed ging, dus dan komt het twee keer zo hard aan.
M'n dochtertje van 6 is destijds meegeweest naar Sandy en kon zich alles nog herinneren,. ze heeft me getroost en verteld dat Angel nu in de hemel is en misschien wel met Maffie(een tamme valk die twee jaar terug op ruim 13 jarige leeftijd overleden is) aan het spelen is,. goh wat kan ze dan wijs zijn op zulke momenten.

Groetjes
Kirsten


Onze hobbykwekerij en webshop vind je hier!

--------------------------------

sandy

hoi kirsten ik hoop dat je niet boos op me bent ik had het zo graag anders gezien ik heb echt alles gedaan wat ik kon  :'( :'( :'(ik mis hem ook heel erg hij was zo lief daarom is het verlies zo groot ik haalde hem elke dag uit de kooi lekker kroelen daar was hij gek op ik geef me zelf ook erg de schuld
als ik beter had opgelet was het niet gebeurt  :'( :'( :'( hij is en blijft mijn topper en kanjer i love hem forever en mijn hart

Monky

Hi Kirsten en Sandy,

Wat een enorme schrik  :'(

Ik wil jullie beide heel veel sterkte wensen.

Jullie krijgen beide een dikke knuf van zijn zusje Dara  :-*

Rust zacht lieve Angel...



Liefs,
Monique

Yvette

Heel veel sterkte met het verlies van je lieve Angel
En Rust zacht lieve Angel

Dierenfreackske

Hoi Sandy ...heel veel sterkte ook van hieruit voor het verlies van je prachtig valkje Angel ! Grtjs Ann



sandy

dankje wel iedereen voor de lieve reacties