29 maart 2024, 06:11:27

Even voorstellen..!

Gestart door Anieksel, 23 februari 2008, 17:42:22

« vorige - volgende »

Anieksel

Heyy!

Ik heb wel al eens een aantal vraagjes gesteld op het forum, maar eigenlyk weten jullie helemaal niet zoveel over mij dus ik dacht; laat ik me toch maar es voorstellen.. en bij deze!
Ik ben Aniek, 16 jaar, woonachtig in Middelburg. Mijn moeder had vroeger ook altijd vogels, maar sinds vorig jaar november nam zij sinds lange tijd weer een valkparkiet, Chico. Ik was eigenlijk nooit echt geïnteresserd in vogels, maar wel een dierenvriend.Eigenlijk vond ik hem meteen al helemaal te gek en was ik dan ook degene die hem eigenlijk helemaal tam heeft gekregen. Ik mocht dan ook álles bij hem doen..
Maar toen ik op een zaterdag aan het werk was.. hadden ze niet zulk goed nieuws toen ik thuis kwam, Chico was weggevlogen  :'( :'(  Kapot was ik er van, zeker omdat ik ook ALTIJD oplet of de deuren dicht waren.. en als ik dan er een keer niet ben... hij was door de deur naar boven gevlogen en door het enige raam wat boven op 1 slaapkamer was weggevlogen.. dagen gezocht maar niet gevonden.. en het was ook ontzettend koud die dagen, dus dat zal hij niet overleefd hebben :'( :'( .  Paar weken later, wilde ik dan toch wel een nieuw valkje.. en deze hebben we dan ook gehaald vorige week maandag, genaamd Sebbe ;D  hij moet nog wennen,maar is nu al redelijk tam ..I'm working on it  ;D

een paar foto's:





Groetjes.

Anja

Hoi Aniek,



op het forum. Ik hoop dat je er veel gezellige maar ook veel leerzame uurtjes door zult gaan brengen.

Wat jammer dat je lieve Chico is weg gevlogen zeg. Hij was wel een erg mooi valkje.

Sebbe mag er ook zijn hoor. Hij is ook een knapperd. Succes met het tam maken.

Groetjes Anja

Yvette


Mara

Hoi Aniek

Welkom op dit gezellige en leerzame forum!

Mara